تاریخ انتشار: 8 اسفند 1390

جنگ منحصر به بمب و موشک نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان خواهان براندازی انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: آمریکا از حضور مردم در انتخابات هراس دارد.

دکتر حداد عادل در جمع مردم اسلامشهر که با حضور تعدادی از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ‌ با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۸۸ اظهار داشت: دشمنان در سال ۸۸ اقدام به ایجاد فتنه کردند که در آن زمان رهبر معظم انقلاب به تمامی مردم هشدار داد که در رویارویی با فتنه هوشیار و بصیر باشند.

وی افزود: در آن زمان هنوز شمارش آرا به پایان نرسیده بود که عده‌ای آشوبگر تجمع و دروغ تقلب را مطرح کردند، در واقع آن‌ها سعی داشتند که اصل برگزاری انتخابات را زیر سئوال ببرند. وی عنوان کرد: در خطبه‌های نماز جمعه پس از آغاز فتنه که رهبر معظم انقلاب تمامی مردم را به آرامش دعوت کردند، ملت با هوشیاری و بصیرت به تبعیت از منویات رهبری پرداختند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

دکتر حداد عادل ادامه داد: در آن زمان تمامی شبکه‌های ضد انقلاب آمریکا و اسرائیل و عربی دنیا را برای نابودی انقلاب آماده می‌کردند اما با وحدت و همدلی ملت ایران تمامی نقشه‌های آنان بی‌اثر شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دینی بودن نظام جمهوری اسلامی بر ستون انقلاب استوار است، ‌ یادآور شد: نمایندگان مجلس تلاش دارند که این ستون پایدار بماند در غیر این صورت اگر اعتماد مردم به انقلاب کم شود دیگر در صحنه انتخابات حضور نخواهند یافت.

وی با اعلام اینکه آمریکا از حضور مردم می‌ترسد، افزود: در حال حاضر جنگ منحصر به بمب و موشک نیست، آمریکا زمانی که مشاهده می‌کند با تمامی تبلیغات منفی، در روز ۲۲ بهمن جمعیت میلیونی به خیابان‌ها می‌آید، به طور قطع از حضور مردم می‌ترسد.

دکتر حداد عادل گفت: حضور حداکثری و میلیونی مردم در برهه‌های مختلف و به وجود آوردن حماسه‌ها به طور قطع تهدید بزرگی برای دشمنان است.

وی اظهار داشت: دشمن با تحریم‌های خود نمی‌تواند جلوی پیشرفت ملت ایران به خصوص جوانان و دانشمندان هسته‌ای این کشور را بگیرد، در واقع اگر درهای دنیا به روی کشور ایران بسته شود، میزان پیشرفت ملت افزایش می‌یابد‌‌ همان طور که هم اکنون کشور ایران در بحث انرژی هسته‌ای اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان از ملت ایران خواست تا در روز ۱۲ اسفند حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند تا تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

https://haddadadel.ir/news/274-27-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.