تاریخ انتشار: 14 دی 1398

انقلاب اسلامی با شهادت افراد متوقف نمی‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی با شهادت افراد متوقف نمی‌شود و شور و انسجام ملی و وحدت بیشتر می‌شود. 

غلامعلی حداد عادل در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی شخصیتی جامع و ممتاز بود، ابعاد مختلف داشت، بسیاری از مردم تصورشان از ایشان فقط یک فرمانده و رزمنده بود درحالیکه این یکی از ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی بود.

 وی ادامه داد: ایشان مردی صاحب فکر و خردمند و اهل تحلیل دقیق و عمیق و واقع بینانه از اوضاع سیاسی و اجتماعی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی در جلسات گزارشی از عراق، سوریه و لبنان می‌داد همه تصور می‌کردند فردی متفکر این اطلاعات را ارئه می‌دهد.

وی افزود: علاوه بر این جنبه و شجاعت میدانی ایشان، قلب رئوف و مومنی داشت و یک احساس عرفانی‌ای داشت.

حداد عادل با بیان خاطره‌ای از جلسه روضه رهبری گفت: ما در صف جمعیت نشسته بودیم و قاری آیه و من المومنین رجال… را خواند. دیدم شهید سلیمانی با شنیدن این آیه گریه کرد و من فهمیدم که طوفانی در دل ایشان است که با شنیدن این آیه گریه می‌کند، گفتم حاجی یاد رفقای شهیدت افتادی و ایشان سری تکان دادند و در واقع ایشان دیگر طاقت نداشتند که در دنیا بند شوند.

وی افزود: در این ۴۱ سال ما تجربه کردیم که انقلاب اسلامی با شهادت افراد متوقف نمی‌شود و شور و انسجام ملی و وحدت بیشتر می‌شود.

حداد عادل گفت: ممکن است یک عده قلیلی از مردم باشند که به خباثت آمریکا شکاک باشند که با این اتفاقات، مردم یکدست‌تر می‌شوند و کسانیکه خواب آمریکا را می‌بینند منزوی‌تر می‌شوند و کشور، قوی‌تر و مقاومت مقاوم‌تر می‌شود.

https://haddadadel.ir/news/905-04-2020

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.