تاریخ انتشار: 4 دی 1396

نشست علمی اساتید دانشگاه ولایت با حضور دکتر حداد عادل

جمعی از اساتید دانشگاه ولایت با مشاورمقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در نشست علمی به مباحثه پرداختند.

 
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولایت، نشست علمی نقش مراکز آموزش عالی در پیشرفت و توسعه کشور با حضور هیات رئیسه و جمعی از اساتید دانشگاه و سخنران محوری حداد عادل در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

حداد عادل ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان ایرانشهر و دانشگاه ولایت گفت؛ شهرستان ایرانشهر یکی از نقاطی است که همواره مورد احترام مقام معظم رهبری و دولت بوده و خوشحالم از اینکه  چند روزی مهمان مردم این شهر هستم.

 

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در خصوص خدمات انقلاب در ایرانشهر  گفت : انقلاب خدمات ارزنده ای در این منطقه انجام داده و کافی است از یاران مقام معظم رهبری در دوران تبعید ایشان در خصوص مقایسه این منطقه  در آن زمان و زمان کنونی سوال کنید.

وی ادامه داد: از خدمات انقلاب اسلامی می توان به دانشگاه ولایت  اشاره کرد که یکی از بهترین مراکز آموزش عالی استان سیستان و بلوچستان است که با وجود تحریم های فراوان در عرض ۱۰ سال اخیر به چه جایگاهی رسیده و چگونه به یکی از دانشگاههای بزرگ  منطقه تبدیل شده است.

مشاور مقام معظم رهبری با  بیان اینکه تقریبا تمام زندگی خودم را در دانشگاه گذرانده ام گفت: آنچه که من در خصوص نقش مراکز آموزش عالی در پیشرفت کشور بر زبان می آورم حاصل بیش از ۵۰ سال تلاش و حضور مستمر من در دانشگاه های مختلف کشور و دنیا است.

وی افزود؛ نقش دانشگاه‌هها از ابتدای انقلاب تا کنون نقشی ااسی بوده و همیشه نظام و دولت بر این موضوع تاکید داشته است و گواه این صحبت من حضور بیش از ۵ میلیون دانشجو در فضای کنونی دانشگاه های کشور است.

در این نشست علمی  پرسش‌هایی توسط اساتید دانشگاه مطرح و پاسخ‌های دکتر حداد عادل در خصوص تحولات دانشگاهنیز بیان شد.

این نشست علمی که  با حضور هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه و سخنران محوری، دکتر حداد عادل برگزار شد،  به موضوع نقش مراکز آموزش عالی در پیشرفت و توسعه کشور پرداخته شد.

https://haddadadel.ir/news/840-25-2017

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.