تاریخ انتشار: 1 دی 1389

حمایت مجلس از دولت در روند اجرای هدفمندی یارانه‌ها

دکتر حداد عادل با اشاره به حمایت‌های مجلس از دولت در مورد قانون هدفمند شدن یارانه‌ها گفت: قطعا حمایت مجلس از دولت در روند اجرای قانون هدفمند شدن یارانه‌ها ادامه دار خواهد بود.

دکتر حدادعادل نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز اجرای قانون هدفمند شدن یارانه‌ها، گفت: هدفمند شدن یارانه‌ها یک نیاز قطعی در اقتصاد کشور است؛ دولت، مجلس، مردم و قوه‌قضائیه همه باید دست به دست یکدیگر دهند تا این قانون به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی با اینکه در قبال اجرای این قانون هر کس یک وظیفه برعهده دارد، اظهار داشت: دولت، مجلس، مردم و قوه‌قضائیه هر کدام در این باره وظایف جداگانه خود را برعهده دارند.

“معتقدم این طرح یک گام بسیار موثر برای اصلاح عیوب اصلی اقتصاد کشور است “.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: مجلس پیش از این نیز از اجرای این قانون حمایت کرده بود البته در روزهای اخیر نیز نمایندگان با امضای بیانیه‌ای حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

دکتر حدادعادل اضافه کرد: به طور طبیعی یک نحوه پشتیبانی از دولت در این زمینه، نظارت بر حسن اجرای این قانون است تا اگر در بخشی نقصی پدید آمد با نظارت، نمایندگان می‌توانند آن را به دولت تذکر دهند تا قانون به بهترین نحو ممکن اصلاح شود.

وی اظهار داشت: قطعا حمایت مجلس از دولت در روند اجرای قانون هدفمند شدن یارانه‌ها ادامه دار خواهد بود چرا که همه به نتایج این طرح چشم دوخته‌اند؛ ما امیدواریم که این طرح به خوبی اجرا شود. همانطور که تا این مرحله درباره این قانون تدبیر شده پس از این نیز تدبیر‌ها باید ادامه داشته باشد.

https://haddadadel.ir/news/82-22-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.