تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1396

حضور گسترده مردم پای صندوق‌ها نشانه اعتماد به نظام است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم پای صندوق رای، اعتقاد به آزادی و اعتماد به نظام را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حداد عادل با حضور در مسجد لرزاده  پس از انداختن رای خود در جمع خبرنگاران گفت: داوری ملت از آنچه در داوران تبلیغات ریاست جمهوری صورت گرفت این است که صدا و سیما خوب عمل کرده است.

 وی درباره اینکه این حضور مردم چه پیامی برای کاندیداها خواهد داشت افزود: این جمعه مفصل و نقطه عطف است. باید رفتار کاندیداها و هوادارانشان از فردا متفاوت باشد تا دیروز رقابت سنگین و شدید بود هرکسی با حرارت از نامزد خود حمایت می‌کرد اما از فردا روز دیگری فرا می‌رسد.

حدادعادل ادامه داد: منظره باشکوهی که در انتخابات دیده می‌شود این است که مردم با وجود اختلاف نظر تمرین می‌کنند کنار هم زندگی کنند به جای اینکه اسلحه به روی هم بکشند و قشون کشی کنند در کنار هم نامزد خود را تبلیغ می‌کنند. بستری فوق این رقابت ها وجود دارد که باعث می‌شود مردم کنار هم زندگی کنند؛ این نشانه فرهیختگی ملت و بلوغی است که از انقلاب گرفتند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم پای صندوق رای دو چیز یکی اعتقاد به آزادی و دیگری اعتماد به نظام را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم به این دو مسئله اعتقاد دارند و پای صندوق رای می‌آیند، ادامه داد: این مسئله در حفظ ثبات نظام اسلامی موثر است بنابراین ملت ایران، پیروز نهایی است چون با یک عمل ملیت خود را نشان می دهد. این انتخابات ملیت ما را نشان می‌دهد.

https://haddadadel.ir/news/816-19-2017

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.