تاریخ انتشار: 8 دی 1395

۹ دی اقیانوس رحمت ملت با بصیرت بود

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حماسه ۹ دی اقیانوس رحمت ملت با بصیرت بود که بسیاری خطرها را از کشور دور کرد و در این روز مردم بهتر از همیشه به میدان آمدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، غلامعلی حداد عادل چهارشنبه در حاشیه همایش ‘علوم عقلی  و تمدن نوین اسلامی’ در مشهد در جمع خبرنگاران گفت: در این روز واکنش خودجوش ملت ایران به توطئه ای که دست خارجی و نفاق خارجی در آن مشهود بود، شکل گرفت.

وی گفت: ملت ایران در ۹ دی نشان دادند، که بهتر از بسیاری خواص در عالم سیاست مسائل را می فهمند و در صحنه حضور به موقع دارند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سوالی مبنی بر روی کار آمدن ترامپ و عمل کردن آمریکا به برجام نیز گفت: با این گمانه زنی ها نمی شود در باره سرنوشت برجام حکم صادر کرد.

وی افزود: در غرب نیز طرفداران ترامپ گاهی به نفع برجام و گاهی در مقابل برجام صحبت می کنند بنابر این داوری در باره رفتار ترامپ نباید شتاب زده باشد و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما نه شادی می کنیم و نه عزا می گیریم.

وی در باره تصمیم اصول گرایان در زمینه معرفی نماینده یا نمایندگان خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصول گرایان تلاش می کنند به وحدت نظر برسند.

حداد عادل افزود: یکی از جلوه های این تلاش تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که روز یکشنبه همین هفته اعلام موجودیت کرد لذا اصول گرایان سعی می کنند تمام ظرفیت ها را کنار هم قرار دهند تا هم افزایی و وحدت داشته باشند.

 

 

https://haddadadel.ir/news/790-28-2016

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.