تاریخ انتشار: 26 آبان 1395

اخلاق رسانه‌ای را حفظ و حرفتان را منطقی بیان کنید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید اخلاق رسانه‌ای را حفظ کرد، گفت: کسی با بردن آبروی دیگران خدمتی به انقلاب نمی‌کند، به صرف یک احتمال حکم کردن خدمت نیست.

به گزارش «نماینده» مراسم سالگرد یک‌سالگی انتشار هفته‌نامه نماینده با حضور غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، امیرابراهیم رسولی عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و مدیرمسئول سایت و هفته‌نامه نماینده و اعضای تحریریه این رسانه اصولگرا برگزار شد.

 

در این مراسم غلامعلی حدادعادل ضمن تبریک به مناسبت یکساله شدن انتشار این هفته‌نامه طی سخنانی اظهار داشت: وقتی سادگی و وضع ساده شما را می‌بینم احساس خوبی پیدا می‌کنم و حس می‌کنم همچون سال‌های اول انقلاب که صفا و اخلاص و سادگی در بین جوانان بود، در این جا وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انقلاب که پیروز شد جوانان به دنبال نام و نشان و مقام و منصب نبودند و گویی روحی در پیکره همه دمیده شده بود و همه وجودشان را وقف انقلاب کرده بودند و باید دانست هر چه ظواهر زیادتر شود برکت کارها کمتر می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ اگر شما در این یکسال با کمترین هزینه و نیرو توانستید به عنوان یک نشریه انقلابی و اخلاقی موفق جای خود را در خانواده مطبوعات باز کنید به علت همین انتظام به ارزش‌های انقلابی است و باید قدر این را بدانید و حفظ کنید.

حدادعادل با تاکید بر اینکه من به شما بیش از یکساله شدنتان، به این سادگی و پرتلاش بودن شما تبریک می‌گویم، افزود: امیدوارم این اخلاص و پرکاری شما مانند بذری باشد که به یک درخت سرسبز تنومند، رشد کند و در آینده‌ای نه چندان دور همین جمع کوچک شما پایه‌گذار یک مؤسسه انقلابی، رسانه‌ای و مردمی باشد.

وی تاکید کرد: این توازن و توجه به سلیقه‌های مختلف را در این هفته‌نامه تحسین می‌کنم. توصیه می‌کنم به هیچ وجه نسبت به دشمنان خودتان هم بی‌انصافی نکنید و خیلی مراقب باشید اخلاق رسانه‌ای را حفظ کنید و اگر حرفی دارید منطقی بزنید اما اگر استدلال ندارید مطرح نکنید. چرا که کسی با خراب کردن دیگران و بردن آبروی دیگران خدمتی به انقلاب نمی‌کند، به صرف یک احتمال حکم کردن خدمت نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم متانتی که در این یکساله داشتید آن را حفظ کنید و اگر حرف‌تان درست است آن درستی باید در استدلال خود را نشان دهد نه در طعنه زدن و تحلیل‌های مبتنی بر حدس و گمان؛ آدمی همواره در معرض این است آنچه دوست دارد واقعی پندارد اما این یک خطر بزرگی است.

گفتنی است در ادامه این نشست امیرابراهیم رسولی طی سخنانی گفت: این مجموعه با کمترین امکانات توانست در این یک‌ساله در مسیر انقلاب گام بردارد و امیدواریم این مسیر را ادامه دهیم.

https://haddadadel.ir/news/780-16-2016

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.