تاریخ انتشار: 16 مهر 1395

نمایشگاه آستان قدس جلوه اقتصاد مقاومتی است

دکتر غلامعلی حدادعادل، آستان قدس رضوی را مدرسه بزرگ ملی برشمرد و گفت: جمعیت بی شماری همه ساله برای آموزش به این آستان می‌آیند. کاری که امسال در نمایشگاه مهر درخشان انجام شد، یک آموزش بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در همایش «اقتصاد و فرهنگ؛ اقدام و عمل» مراسم اختتامیه نمایشگاه مهر درخشان که در محل مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: در مجموعه امکانات کشور، آستان قدس رضوی باید به معنای تمام کلمه در خدمت انقلاب باشد.

 وی در ادامه افزود: آستان قدس رضوی مدرسه بزرگ ملی است. جمعیت بی شماری همه ساله برای آموزش به این آستان می‌آیند. در واقع آموزش زوار روش خاص خودش را دارد و کاری که امسال در نمایشگاه مهر درخشان انجام شد، یک آموزش است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از جنس اقدام و عمل است، زائران در بازگشت به دیارشان پیام این نمایشگاه را به شهرهای خود می‌رسانند، خاطرنشان کرد: اختتامیه به معنای پایان کار نیست.

حداد عادل اظهار داشت: این همایش در واقع به معنای تجدید پیمان با رهبری است و ادامه آن در شکل‌های بزرگتر برای ایجاد بازاری وسیع‌تر با شعار «کالای ایرانی خانواده ایرانی» ضروری است.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه مهر درخشان از این جهت مهم بود که از جنس اقدام و عمل شکل گرفت و از حضور زوار در آخر تابستان به صورت بهینه بهره برد و در فضایی که پیش از این شاید ۲۰ نفر هم بازدیدکننده نداشت، کاری انجام شد که ۵۰۰ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

 

 

 
https://haddadadel.ir/news/768-07-2016

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.