تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394

مردم با بصیرت همیشگی استعمار پیر را از دخالت در سرنوشت‌ ایران پشیمان کنند

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه استعمارگر پیر انگلیس تبلیغ می‌کند که به آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی داده نشود، گفت: امیدواریم ملت ایران با بصیرت همیشگی خود استعمار پیر را از دخالت در سرنوشت کشورشان پیشمان کند.

غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان امشب در فرهنگسرای بهمن طی سخنانی اظهار داشت: ما در ائتلاف اصولگرایان کسانی را در لیست ۳۰ نفره برای انتخابات مجلس قرار داده‌ایم که از لحاظ اقتصادی و اخلاقی پاک هستند.

وی با بیان اینکه ۱۵ نفر از ۳۰ نفر نامزد ائتلاف اصولگرایان جزء خانواده شهدا و جانباز هستند،‌ گفت: همچنین ۶ نفر از این لیست از خانم‌ها و ۴ نفر نیز روحانی هستند.

حدادعادل همچنین یادآور شد:‌ 15 نفر از لیست ائتلاف اصولگرایان در سطح وزیر و یا رئیس قوه بوده‌اند و بیش از ۲۰ نفر آنها استاد دانشگاه هستند.

وی شعار اصولگرایان برای مجلس آینده را معیشت، امنیت و پیشرفت عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۱۰ اقتصاددان را در لیست اصولگرایان قرار داده‌ایم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با تأکید بر اینکه اصولگرایی را ادامه راه امام (ره)‌ و حرکت پشت سر مقام معظم رهبری می‌دانیم، افزود: حد وسط بین انحراف و صراط مستقیم معنی دارد و در مسیر حق و حقیقت کسی که تندتر می‌رود بهتر است.

حدادعادل در پایان تصریح کرد:‌ استعمارگر پیر انگلیس تبلیغ می‌کند به آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی داده نشود که ما امیدوارم ملت ایران با بصیرت خود استعمار پیر را از دخالت در سرنوشت کشور خود پیشمان کند.

https://haddadadel.ir/news/716-24-2016

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.