تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394

دشمنان به ناآگاهی نسل جوان از تاریخ انقلاب امید بسته‌اند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان به ناآگاهی نسل جوان از تاریخ انقلاب امید بسته‌اند که باید این امید را ناامید کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش صدای رویش‌های انقلاب اسلامی که عصر روز شنبه در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: در اسفند سال ۱۳۵۷ یعنی ۳۷ سال قبل به توصیه شهید مطهری معاون وزارت ارشاد شدم، در کابینه دولت موقت نزدیک به ۵ ماه از انقلاب گذشته بود، اما هنوز یک روزنامه مورد اعتماد انقلاب وجود نداشت. 

وی اضافه کرد: دشمنان به این امید بسته‌اند که نسل اول و دوم انقلاب که جبهه رفته و انقلابی هستند از صحنه خارج شوند و نسلی بیاید که انقلاب، جنگ و جبهه را ندیده باشد و این نسل را بمباران کنند تا انقلاب را به ضدانقلاب بدهکار کنند. 

حدادعادل با بیان اینکه دشمنان به ناآگاهی نسل جوان از تاریخ انقلاب امید بسته‌اند، خاطرنشان کرد: باید امید آنها را ناامید کنید، باید نشان دهید انقلاب جریان مستمری است که روز به روز قوی‌تر می‌شود. 

نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری اینکه جوانان در انقلاب اسلامی بیشترین همنوایی و همدلی را با حضرت امام(ره) داشتند، گفت: بعد از اینکه مهندس بازرگان از دولت کناره گرفت، خبرنگاری با او مفصل مصاحبه کرد. بازرگان گفت من عمری در دانشگاه با جوانان سروکار داشتم، اما نمی‌دانم امام چطور با جوانان صحبت می‌کند که همه آنها را مجذوب خود می‌کند.

حدادعادل ادامه داد: امام چنین خاصیتی داشت چون بر روی فطرت الهی جوانان دست گذاشته بود.

وی در پایان تاکید کرد: در هر عرصه‌ای وارد می‌شویم می‌بینید که جوانان مایه امیدواری هستند و انشاءالله حضورشان در سیاست نیز مبارک باشد.

https://haddadadel.ir/news/archive/700-30-2016

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.