تاریخ انتشار: 30 دی 1394

برخی به دنبال بزک کردن چهره آمریکا در کشور هستند

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: برخی در کشور به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند که این مایه تأسف است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حداد عادل در همایش بزرگ اصولگرایان در شهرری  با اشاره به دشمنی استکبار با نظام اسلامی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، توطئه ها و نقشه های مختلفی بر علیه نظام اسلامی طراحی شد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان افزود: دشمن از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد تا چوب لای چرخ حرکت انقلابی ایران بگذارد اما موفق نشد.

وی با اشاره به وجه تمایز نظام اسلامی ایران با سایر نظام های جهان ادامه داد: نظام اسلامی ایران مبتنی بر دین تشکیل شد و همین دینی بودن حکومت باعث حضور مردم در صحنه شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دینی بودن نظام اسلامی سبب شده تا علاقه مردم به انقلاب اسلامی بیشتر شده و در برهه و شرائط مختلف در صحنه حضور داشته باشند.

حداد عادل یادآور شد: غرب معتقد است که دوران حکومت دینی به پایان رسیده است در حالی که انقلاب اسلامی ایران نشان داد که حکومت دینی آغاز شده و امروز دنیا از بی دینی و بی اخلاقی خسته شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تلاش کرد تا در کشور اختلاف ایجاد کند اما موفق نشد و به همین خاطر به سراغ جنگ اقتصادی رفت و در این مرحله می خواست آنقدر به مردم فشار بیاورد تا مردم به خیابان ها بریزند اما ملت ایران با هوشیاری و بصیرت راه را گم نکرده و افق های جدیدی را باز کردند.

وی با انتقاد از برخی تلاش ها برای کمرنگ کردن نقش آمریکا در دشمنی با ملت ایران ادامه داد: برخی در کشور به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند که این مایه تأسف است.

حداد عادل با اشاره به اهمیت آگاهی و بصیرت نسبت به پروژه نفوذ دشمن گفت: دشمن از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پروژه نفوذ را در کشور کلید زد و همیشه در خیال نفوذ در ایران بوده است.

وی گفت: یکی از جنبه های نفوذ در عرصه سیاسی، انتخابات است و باید در این زمینه زمانی که دیدیم شخص اصلح تری از ما در صحنه حضور دارد برای اینکه وحدت شکسته نشود، باید کنار برویم.

حداد عادل افزود: برای وحدت اصولگرایان نیز اقدامات خوبی شکل گرفته و در تهران و قم، با محوریت آیات مصباح یزدی، یزدی و موحدی کرمانی اقدامات خوبی انجام و شورای همگرایی اصولگرایان تشکیل شد.

وی ادامه داد: امیدوارم تصمیمات این شورا موجب شادی دل مقام معظم رهبری و امام راحل شود.

https://haddadadel.ir/news/697-20-2016

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.