تاریخ انتشار: 9 خرداد 1394

آمریکا با تهدید و فشار دنبال امتیازات بیشتر از ایران است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهرا آمریکایی‌ها سعی می‌کنند با فشار، تهدید و تبلیغات، امتیازات بیشتری بگیرند و در مورد بعضی از مواردی که در لوزان قبول کرده بودند، دبه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامعلی حدادعادل در جریان سفر به کرمان در در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: وظیفه‌ خود می‌دانم در حضور شما از مردم کرمان برای انتخاب نمایندگان خوبی که به مجلس شورای اسلامی فرستادند، قدردانی کنم.

وی در این دیدار با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ بیان داشت: ظاهرا آمریکایی‌ها سعی می‌کنند با فشار، تهدید و تبلیغات، امتیازات بیشتری بگیرند و در مورد بعضی از مواردی که در لوزان قبول کرده بودند، دبه کنند.

حدادعادل عنوان کرد: این کارها ممکن است، برای این باشد که در برابر پافشاری‌های ایران بر خواسته‌های خود بخواهند توازن برقرار کنند، مانند دلال‌هایی که نرخ بالا می‌گویند تا به یک نتیجه برسند.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز در دانشگاه امام حسین (ع) مسئله پرسش از دانشمندان هسته‌ای و بازدید از مراکز نظامی را به کلی منتفی کردند.

حدادعادل ابراز داشت: موضوعی که آقای عراقچی در تلویزیون به آن اشاره کرد و الان مورد بحث است، اقدامات احتمالی نظامی است که ایران قبل از بحث هسته‌ای داشته و می‌گویند باید سابقه فعالیت‌های نظامی ایران را هم بررسی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت طرف مقابل می‌خواهند دستگیره‌ها‌ و جای پایی در این مذاکرات ایجاد کنند که با استفاده از آنها در آینده نیز جلو بیایند.

آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این دیدار اظهار داشت: تا زمانی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبری این جامعه را به عهده دارند با درایت‌ها و رهنمودهای ایشان، دشمن هیچ‌گاه به منافع پلید خود در ایران نمی‌رسد.

وی بیان داشت: در جریان مذاکرات هسته‌ای، دشمنان بیشتر به ما احتیاج دارند، استکبار را نباید دست کم گرفت، چون به هر شیوه‌ای برای رسیدن به منافع خود دست می‌برند.

https://haddadadel.ir/news/639-30-2015

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.