تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1394

عربستان سعودی به رژیمی مسلمان‌کش تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم روز زمین پاک در جاجرود در خصوص اقدام عربستان سعودی در اعلام آتش‌بس و نقض آن و حمله دوباره به یمن اظهار داشت: هم تعجب می‌کنیم و هم تأسف می‌خوریم و تصور ما این است همان‌طور که به رژیم صهیونیستی رژیم کودک‌کش گفته می‌شود، باید به رژیم سعودی نیز رژیم مسلمان‌کش بگوییم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که خود را خادم ‌الحرمین الشریفین می‌نامیدند، باید از اینکه مسلمان‌کشی می‌کنند و به‌عنوان یک رژیم مسلمان‌کش در جهان معرفی می‌شوند، خجالت‌زده باشند.

حدادعادل در خصوص اقدام سعودی‌ها در جلوگیری از نشستن هواپیمای حامل مجروحان یمنی نیز گفت: این مورد را باید حامیان بین‌المللی این کشور پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: اگر چنین اتفاقی در کشوری که تحت نفوذ آمریکا نبود اتفاق می‌افتاد، چه جنجالی در دنیا برپا می‌شد؛ اما چون عربستان به فرمان آمریکا عمل می‌کند، هر تخلفی از قوانین بین‌المللی انجام دهد، باز هم پشتیبانی از آن‌ها صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: این مورد را باید ملت ما بدانند که علت مخالفت ما با آمریکا و مزدوران آمریکایی در منطقه همین رفتارهای غیرانسانی آن‌ها است.

https://haddadadel.ir/news/630-25-2015

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.