تاریخ انتشار: 15 فروردین 1394

همدلی و همزبانی دولت و مجلس لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس احترام متقابل را یکی از مهمترین راهکارهای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: دولت باید به مبانی اعتقادی، فرهنگی و ریشه‌های فکری مردم بیشتر توجه کرده و آسایش مردم را بیشتر مورد نظر قرار دهد.

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۴ توسط مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» اظهارداشت: به نظر من این شعار پشتوانه اقتصاد مقاومتی و لازمه تحقق آن است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری دولت و ملت برای تحقق اهداف مهم اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: لازمه اجرا و به نتیجه رسیدن اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هم‌زبانی و هم‌دلی دولت و مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی احترام متقابل را یکی از مهمترین راهکارهای تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: دولت باید به مبانی اعتقادی، فرهنگی و ریشه‌های فکری مردم بیشتر توجه کرده و آسایش مردم را بیش از پیش مورد نظر قرار دهد.

حدادعادل نقش مردم در تحقق شعار سال را یادآورد شد و تصریح‌کرد: مردم نیز باید واقع‌بین باشند و به مشکلات دولت و سختی‌های تحقق برخی اهداف و سیاست‌های کشور توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این رفتار متقابل درواقع ترکیب آرمان گرایی و واقع بینی است و دولت و ملت در واقع باید در مدار آرمان گرایی و واقع بینی دو سویه قرار گیرند.

https://haddadadel.ir/news/623-04-2015

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.