تاریخ انتشار: 21 دی 1393

باید در برابر خرابکاری‌های دشمن هوشیار بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : یک جنگ همه جانبه با استفاده از علم و فن آوری برای متوقف کردن پیشرفت علمی کشور در سطح جهانی با مدیریت صهیونیست وجود دارد که هوشیاری را می‌طلبد.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، غلامعلی حداد عادل در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی مقابله با خرابکاری صنعتی، در محل سازمان انرژی اتمی کشور، در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی اش از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دو مفهوم هم زمان شامل عبرت و افتخار را در ذهن تداعی می کند؛ عبرت از آن جهت است که باید در برابر این جنگ همه جانبه هوشیار باشیم و افتخار، از آن جهت که دانشمندان جوان کشورمان متوجه خرابکاری‌ها شده‌اند.

حداد عادل تصریح کرد: این خرابکاری ها خیلی ضیعف است و گاهی به نظر می رسد هزینه ایجاد آنها در یک دستگاه بیشتر از قیمت خود دستگاه باشد.

وی ادامه داد: دانشمندان جوان ما نیز با اتکا به ایمان، علم و پشتکار موفق شده اند که بسیاری از این خرابکاری ها را کشف و از وقوع آنها جلوگیری کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به تجهیزات مقابله با خرابکاری صنعتی در نمایشگاه افزود: توطئه های دشمن، دانشمندان جوان و مهندسان را به تولید این دستگاه‌ها در داخل سوق داده است و امروز ثابت شده به بیگانگان نمی‌توان اطمینان کرد.

حداد عادل، در حاشیه این بازدید، با علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفت و گو کرد.

https://haddadadel.ir/news/600-11-2015

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.