تاریخ انتشار: 8 دی 1393

در داخل جامعه به وحدت و آرامش نیازمندیم

نماینده تهران در مجلس گفت:در جامعه به وحدت و آرامش نیازمندیم، نه به لشگرکشی‌ خیابانی این همان چیزی است که خارجی‌ها دنبال می‌کنند تا جامعه ما را به آشوب بکشند و از طرف دیگر فشار تحریم‌ها را بیشتر کنند.

غلامعلی حداد عادل در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این پرسش که "آیا با گذر زمان می‌توان در رابطه با فتنه ۸۸ مسامحه کرد"، گفت: فکر می‌کنم اگر نظام هم یک روز بخواهد فتنه ۸۸ را فراموش کند، خود کسانی که در فتنه فعال بوده‌اند باعث می‌شوند که نتوانیم این حادثه را فراموش کنیم؛ چون به طور مرتب علائم و نشانه‌هایی از فعالیت‌هایشان دیده می‌شود و حرف‌هایی می‌زنند که یاد تلخی‌های آن ایام می‌افتیم و در نهایت ۹ دی و خیزش عظیم مردمی را به یاد می‌آوریم.

وی تصریح کرد: به دو دلیل نمی‌توان فتنه ۸۸ را فراموش کرد؛ اول اینکه، اراده مردم برای دفاع از ارزش‌ها و انقلابشان اجازه فراموشی فتنه را نمی‌دهد و دوم اینکه، به نظر می‌رسد خود فتنه‌گران هنوز به قدر کافی تصمیم به تجدیدنظر در کارهایشان نگرفته‌اند و مرتباً این حوادث را به یاد ما می‌آورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که "آیا رفع حصر فتنه‌گران قابل بررسی است یا خیر؟" تأکید کرد: این مطلب برای کسانی که مصلحت کشور را تشخیص بدهند، روشن است و برخی‌ها هم که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، واکنش مثبتی از جامعه نمی‌گیرند؛ مردم هنوز یادشان نرفته است که هر دو سه هفته یکبار، با انتشار یک بیانیه چه تشویشی در اذهان ایجاد می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقت این است که در پیکاری که ما در قضیه تحریم با طرف‌های خارجی داریم، در داخل جامعه به وحدت و آرامش نیازمندیم، نه به لشگرکشی‌های خیابانی! این همان چیزی است که خارجی‌ها دنبال می‌کنند تا جامعه ما را به آشوب بکشند و از طرف دیگر، فشار تحریم‌ها را بیشتر کنند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در پایان درباره پیشنهاد خود به سران فتنه برای برون‌رفت از وضعیت فعلی اظهار داشت: مقام معظم رهبری راه را نشان داده‌اند و احتیاج نیست که امثال ما ارائه طریق کنیم؛ این افراد اگر دلشان با رهبری نظام صاف است، نصیحت ایشان را گوش کنند، چراکه مقام معظم رهبری هیچ وقت نمی‌خواستند که کار این آقایان به اینجا کشیده شود، اما خودشان باعث شدند.

https://haddadadel.ir/news/591-29-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.