تاریخ انتشار: 18 مرداد 1393

با فداکاری‌ رسانه‌های آزاد مردم از جنایت صهیونیست‌ها مطلع می‌شوند

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: اهمیت روز خبرنگار امسال بیشتر از هر سال دیگر در کشور ما احساس می‌شود؛ به برکت تلاش و فداکاری‌های خبرنگاران رسانه‌های آزاد است که مردم می‌توانند از جنایت صهیونیست‌ها و پشتیبانان غربی آنها مطلع شوند.

غلامعلی حدادعادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهارداشت: روز خبرنگار را به همه خبرنگارها تبریک می‌گویم و به عنوان کسی که همیشه با خبرنگارها سروکار داشته از تلاش‌های آنها تشکر می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه اهمیت روز خبرنگار امسال بیشتر از هر سال دیگر در کشور ما احساس می‌شود، گفت: به برکت تلاش و فداکاری‌های خبرنگاران رسانه‌های آزاد است که مردم می‌توانند از جنایت صهیونیست‌ها و پشتیبانان غربی آنها مطلع شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر این تلاش رسانه‌ای و حضور خبرنگاران در میدان‌های خوف و خطر نبود شاید صهیونیست‌ها خیلی راحت‌تر می‌توانستند جنایت‌های خود را انجام دهند بنابراین ما در شرایطی روز خبرنگار را گرامی میداریم که خبرنگارها به بهترین وجه وظیفه جهانی و اسلامی و ایمانی خود را ایفا می‌کنند.

https://haddadadel.ir/news/527-09-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.