تاریخ انتشار: 25 خرداد 1393

جلسه نامزدهای ریاست‌جمهوری پیام وحدت ملی برای مردم داشت

غلامعلی‌ حدادعادل یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم پس از جلسه صمیمانه نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حسن روحانی به پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده گفت: این جلسه در فضایی صمیمی برگزار شد و یادآور شور و هیجان سال گذشته و یادآور حماسه سیاسی ۲۴ خرداد سال ۹۲ بود.
 
وی تصریح‌کرد: در این جلسه گفت‌وگوهای خوبی داشتیم و در مجموع این جلسه ابتکار عمل خوبی از سوی رئیس‌جمهور بود، در این جلسه خاطراتی یادآوری شد و درباره خود انتخابات هم صحبت کردیم در واقع این جلسه پیام وحدت ملی برای مردم ایران داشت و باید بابت نعمت‌هایی که وحدت نصیب ملت ایران کرده از جمله نعمت امنیت خدا را شکر کنیم.
 
حدادعادل همچنین گفت: بعد از نماز نیم ساعت با آقای رئیس جمهور صحبت‌های دوستانه‌ای داشتیم و من شخصا آرزومندم آقای روحانی در وظیفه سنگینی که برعهده دارد موفق شود.
 
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با یادآوری یکی از توطئه‌های دشمنان اظهارداشت: یکی از نظریه‌هایی که از سوی بیگانگان برای مخالفت با انقلاب ترویج می‌شود نظریه حاکمیت دو گانه است، در دوره های گذشته برخی در کشور این نظریه را تکرار می‌کردند و دشمنان نیز برای تضعیف انقلاب خیلی علاقه دارند این نظریه را جا بیندازند که در کشور حاکمیت دو گانه است، رهبر معظم انقلاب یک نظر دارند و دولت و رئیس جمهور یک نظر دیگر.
 
حدادعادل افزود: خوشبختانه آقای روحانی با سخنان احترام آمیزی که نسبت به رهبری بیان می‌کنند و حرکت در مسیر رهبری با این توطئه مقابله کرده‌اند.
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت : امیدوارم ایشان در عمل هم موفق شوند و بتوانند با تحقق عملی رهنمودهای رهبری این نظریه ضد انقلابی حاکمیت دو گانه را نفی کرده و بطلان آن را در عمل ثابت کنند.
https://haddadadel.ir/news/515-15-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.