تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1393

کارهای کم‌خرج را‌‌ رها کرده‌ایم و دنبال فعالیت‌های پرهزینه هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کارهای کم‌خرج را در برخی موارد‌‌ رها کرده‌ایم و متأسفانه به دنبال فعالیت‌های پرهزینه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر جمعه  در مراسمی با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس، مدیرکل محیط زیست استان تهران، فرماندار شهرستان پردیس، شهرداران بومهن و پردیس، اعضای شورای شهر بومهن، بخشداران جاجرود و بومهن، حاشیه رودخانه جاجرود از زباله پاک شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس در حاشیه این مراسم گفت: در این منطقه با بی‌فکری و بی‌مسئولیتی باید مقابله کنیم؛ چرا که برخی به مردم احترام لازم را نمی‌گذارند.

حداد عادل افزود: در حاشیه رودخانه جاجرود، هزاران نفر مردم عادی که باغ ندارند، هر هفته حضور دارند و یک روزشان را در کنار طبیعت می‌گذرانند ولی فکر تامین الزاماتی مانند سرویس بهداشتی برای آن‌ها نیستیم و مردم را‌‌ رها می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سپس گله می‌کنیم که محیط زیست چرا آلوده است؛ وسایل جمع‌آوری زباله را فراهم نمی‌کنیم و از مردم انتظار داریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس افزود: این امور کارهای کم‌خرجی محسوب می‌شود که حتی از عکاسی، فیلم‌برداری و مجله چاپ کردن هم کم‌خرج‌تر است.

حداد عادل افزود: کارهای کم‌خرج را انجام نمی‌دهیم و متاسفانه کارهای تشریفاتی و نمایشیمان زیاد شده است؛ در این رابطه، باید با واقع‌بینی و دلسوزی و تدبیر و انجام ندادن کارهای نمایشی فرهنگ درستی ایجاد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس افزود: باید عزم ملی و مدیریت جهادی که رهبر انقلاب فرمودند را در حوزه محیط زیست عملیاتی کرد.

https://haddadadel.ir/news/484-26-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.