تاریخ انتشار: 23 فروردین 1393

حجت‌الاسلام یحیی‌زاده نماینده‌ای اخلاق‌مدار و مردمی بود

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس، مرحوم حجت‌الاسلام یحیی‌زاده را نماینده‌ای اخلاق‌مدار، پرکار و مردمی خواند و گفت: ایشان از جمله نمایندگان تشنه خدمت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی حداد عادل در سفر یک روزه خود به استان یزد با حضور در محفل شعر و خاطره با عنوان «بی‌قرار خدمت» که به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اصلی‌ترین انگیزه سفر امروز من به استان یزد، حضور در این محفل و گرامیداشت یاد و خاطره حجت‌الاسلام یحیی‌زاده است.

وی از یحیی‌زاده به عنوان نماینده‌ای پرکار، ساده‌زیست، مردمی و با اخلاق یاد کرد و افزود: مردم میبد و تفت به راستی فردی خدمتگزار را از دست دادند.

حداد عادل همچنین به بیان ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام یحیی‌زاده پرداخت و از خداوند متعال برای این نماینده ساعی مردم، غفران الهی طلب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مباحث فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: اقتصاد و فرهنگ به یکدیگر پیوند خورده‌اند و اقتصاد معلول، فرهنگ فاسد و فرهنگ فاسد، مصرف‌کنندگی را به دنبال خواهد داشت.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه اظهار داشت: پرداخت یارانه به فقیر و غنی به یک میزان غلط است و در این زمینه با دولت موافقیم اما اگر ببینیم دولت در جایی کار اشتباهی انجام داده است، به او تذکر می‌دهیم.

وی تصریح کرد: هر دولتی که در مسیر اسلام و انقلاب و فرمایشات رهبری باشد، از سوی مجلس کمک خواهد شد و دعوای ما فقط بر سر ارزش‌های انقلابی است.

در این مراسم که در کانون شهید رجایی میبد در شهرک امام جعفر صادق (ع) میبد برگزار شد، جمعی از مردم و خانواده مرحوم یحیی‌زاده نیز حضور داشتند

https://haddadadel.ir/news/475-12-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.