تاریخ انتشار: 20 اسفند 1392

سی‌امین سالگرد تأسیس بنیاد دایرهالمعارف اسلامی

آیین سی‌امین سالگرد تأسیس بنیاد دایرهالمعارف اسلامی با حضور اندیشمندان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، میرسلیم، مدیرعامل پیشین و حداد عادل، مدیرعامل کنونی بنیاد، از سخنرانان این مراسم هستند. همچنین حجت‌الاسلام طارمی، معاون علمی، و جهانگیری، از استادان دانشگاه در این مراسم به سخنرانی می‌پردازند.

در بخشی از این مراسم از مجلد هجدهم دایرهالمعارف جهان اسلام رونمایی خواهد شد. رونمایی از مجلد هجدهم در حالی صورت می‌گیرد که دوره کامل این دایرهالمعارف بیش از ۵۰ مجلد خواهد بود.

تقدیر از پیشکسوتانی چون محمود حقیقی، اکبر ثبوت، غلامرضا رضازاده لنگرودی، نگار نادری، صفورا هوشیار، رقیه هاتفی و فاطمه فنا از دیگر برنامه‌های این آیین است.

همچنین نمایشگاه کتاب‌های بنیاد دایرهالمعارف اسلامی و تألیفات اعضای علمی و پخش نماآهنگ‌هایی از فعالیت های بنیاد از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۲۱ اسفند از ساعت ۱۴:۳۰ در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

بنیاد دایرهالمعارف اسلامی در سال ۱۳۶۲ توسط رهبر معظم انقلاب تأسیس شده است. ریاست عالی بنیاد بر عهده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. مدیریت عامل آن را از بدو تأسیس تا سال ۱۳۷۰ مصطفی میرسلیم بر عهده داشته و از آن زمان تاکنون بر عهده غلامعلی حداد عادل است.

https://haddadadel.ir/news/467-11-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.