تاریخ انتشار: 30 بهمن 1392

دولت انتظارات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت انتظارات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامعلی حداد عادل در دومین یادواره سرداران و ۳۰۰شهید پاسدار شهرستان اهواز و شهدای نیروی انسانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) که پیش از ظهر دیروز در تالار امام رضا (ع) برگزار شد در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امروز ما راه آینده خود را به کمک ستارگان ایران اسلامی یعنی شهدا پیدا می‌کنیم.

وی با طرح این سوال که شهدا راه آینده را چگونه با ما نشان می‌دهند اذعان کرد: آن‌ها به ما می‌گویند ما رفتیم تا اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی باقی بماند، شما که مانده‌اید چه کاری انجام می‌دهید؟

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا به من نماینده، به روحانی، پاسدار، ارتشی، بسیجی، کاسب، کشاورز، کارگر، دانشجو و دانش‌آموز درس ایثار و فداکاری می‌دهند، درس آن‌ها این است که خودتان را برای انقلاب بخواهید نه اینکه انقلاب را برای خودتان بخواهید.

وی اضافه کرد: درس شهدا این است که به خدا توکل کنید و دست گدایی به سوی دشمنان دراز نکنید، درس شهدای ما‌‌‌ همان درسی است که مقام معظم رهبری به ملت ایران تعلیم می‌دهد.

حداد عادل به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اشاره کرد و گفت: رهبری روز گذشته درس‌های شهدا را برای مردم تبریز یادآوری کردند و فرمودند وحدت داشته باشید و به برکت اسلام همه اقوام ایرانی یک مملکت متحد را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: شما همه ابتدا ایرانی هستید و بعد ترک، کرد، لر، عرب، بختیاری، گیلکی و…، چتر اسلام بر سر همه ایران گستره شده است و مبادا اختلافات ظاهری زبان، لهجه و رنگ لباس وسیله‌ای شود که ما را از وحدت دور کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مبادا دشمن در درون ما نفوذ کند و وحدت باشکوه ۲۲بهمن را که پیمان ملت ایران را به رخ جهانیان کشید را با بعضی تحریکات مخدوش کنند.

وی به اعتراض قوم بختیاری به سریال سرزمین کهن اشاره کرد و گفت: حال در سریالی جمله‌ای بیان شده است ما مبادا اجازه دهیم دشمن سوءاستفاده و تحریک کند و تنوع قومی ملت ایران را به اختلاف تبدیل کند و تلویزیون‌های بیگانه بگویند ملت ایران به جان هم افتاده‌اند.

حداد عادل اضافه کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی هرگز قصد اهانت به هیچ یک از گروه‌ها و طوایف ایران به خصوص بختیاری‌ها را ندارد و دشمن قصد دارد وحدت اقوام ایرانی را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد شیعه و سنی را در برابر هم قرار دهد عنوان کرد: مفتضحانه‌ترین و بد‌ترین اهانت‌ها به نام شیعه به مقدسات اهل سنت از یک کانال تلویزیونی پخش می‌شود که مرکز آن در لندن است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ادامه داد: این نشان می‌دهد که عمق توطئه در کجا است که می‌خواهد میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عده‌ای به فکر بزک کردن چهره کریه آمریکا هستند اشاره کرد و گفت: آن‌ها تصمیم دارند با بزک کردن چهره آمریکا چهره زیبایی از آن به ملت ایران نشان دهند و مردم را به اشتباه اندازند.

حداد عادل افزود: آمریکایی‌ها از ده‌ها سال قبل در حق این ملت ظلم کردند، آن‌ها حکومت فاسد و نالایق شاه را با تمام قوا پشتیبانی کردند و حال نظیر آن را در منطقه حاکم کرده‌اند و برای تسلط بر نفت و منافع از حکومت‌های نظیر شاه نالایق حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که راه ما در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی است گفت: دیروز در جنگ نظامی، ملت ایران مقاومت خود را در میدان‌های نبرد نشان دادند و امروز در جنگ اقتصادی باید با اقتصاد مقاومتی کشور را از اینکه بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند مصون بداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رهبری انتظار دارند ملت و دولت با تکیه بر توان داخلی کشور، حماسه اقتصادی بیافریند و برای تصمیم‌گیری بی‌نیاز از مستکبران باشند.

وی خانواده شهدا را خطاب قرار داد و گفت: هیچ‌گاه به ذهن شما خطور نکند که ضرر کرده‌اید، ما به وجود شهدا افتخار می‌کنیم همه ما از فرزندان شهید شما درس گرفته‌ایم و برای تحقق آرمان‌های رهبر و انقلاب اسلامی راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

حداد عادل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران شمع فروزانی در دل مسلمانان جهان روشن کرد تصریح کرد: مسلمانان آزاده و آگاه در سراسر جهان از پیروزی انقلاب اسلامی قوت قلب بسیاری پیدا کردند و قوت ۳۵ساله انقلاب اسلامی علی‌رغم تهدید‌ها و تحریم‌ها برای جهانیان الگو است.

وی با اشاره به اینکه ایران سرمایه‌های بزرگی دارد اذعان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ایران، ایمان مردم است، نفت، معدن و سرزمین همگی از بین می‌روند آنچه که مهم است مردان و زنان فداکاری است که با غیرت از این سرمایه‌ها دفاع می‌کنند.

https://haddadadel.ir/news/461-19-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.