تاریخ انتشار: 26 بهمن 1392

زنده نگه داشتن یاد شهدا در «معراجی‌ها» ارزشمند است

نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی گفت: ده نمکی طی این چندسال تلاش کرده‌ تا عطر، یاد و شور جبهه را با گذشت زمان زنده نگه دارد و این مهم و ارزشمند است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلم «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی پنجشنبه شب به دعوت بهروز رضوی تهیه‌کننده فیلم برای برخی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی از جمله غلامعلی حداد عادل و محمدحسین صفارهرندی در فرهنگسرای اندیشه به صورت ویژه نمایش داده شد.

غلامعلی حداد عادل در حاشیه این مراسم درباره اکران فیلم «معراجی‌ها» گفت: آقای ده‌نمکی طی این چندسال تلاش کرده‌اند عطر و یاد و شور جبهه را با گذشت زمان زنده نگه دارند و این مهم است، ‌ بنابراین ما هم باید از ایشان سپاسگذار باشیم.

وی افزود: هنگام تهیه این فیلم حوادثی برای همکاران ایشان پیش آمد که فضا را بیشتر با عطر شهادت عجین کرد.

در اکران خصوصی فیلم «معراجی‌ها»، علاوه بر غلامعلی حدادعادل، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اصغر آب‌خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، مسعود ده‌نمکی کارگردان و سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده فیلم «معراجی‌ها»، حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و همچنین شاگردان دکتر حداد عادل حضور داشتند.

https://haddadadel.ir/news/459-15-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.