تاریخ انتشار: 24 دی 1392

حداد عادل با رئیس مجلس کویت دیدار کرد

دکتر حداد عادل با مرزوق الغانم رئیس مجلس کویت دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار حداد عادل با توجه اینکه رئیس مجلس کویت به طور موقت اداره جلسه مجلس را جهت این ملاقات به شخص دیگری واگذار نموده بود، از مهمان نوازی وی قدردانی کرد و افزود: ما خوشحالیم که روابط ایران و کویت در همه سطوح هر روز بیشتر از دیروز بهبود یافته و در طول انقلاب اسلامی نیز گره کوری که منجر به بحران شود بوجود نیامده است و این به دلیل تدبیر و دوراندیشی رهبران دو کشور است.

دکتر حداد عادل افزود: یکی از اسباب تقویت و گسترش روابط پارلمانی ارتباط نمایندگان دو کشور است و بنده حدود ۱۰ سال پیش که رئیس مجلس بودم و در دوران آقای جاسم الخرافی در این زمینه تلاش فراوانی کردم.

وی گفت: سفر بنده به کویت علاوه بر وجه فرهنگی، این فرصت را برای روابط پارلمانی به وجود آورد که با جنابعالی نیز گفتگو کنم.

در ادامه این دیدار مرزوق الغانم خطاب به دکتر حداد عادل گفت: جنابعالی از دانشمندان و فرهیختگانی هستید که در هر جایگاهی، کشور کویت و ما به جنابعالی علاقه مند هستیم و حضور شما را از جهات مختلف ارزشمند می دانیم.

در ادامه این ملاقات دو طرف دربارۀ مسائل روز منطقه به خصوص مسئله سوریه به تبادل نظر پرداختند.

در پایان حداد عادل دعوت نامۀ رسمی جمهوری اسلامی ایران جهت اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی را به رئیس مجلس کویت تقدیم کرد.

https://haddadadel.ir/news/442-14-2014

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.