تاریخ انتشار: 8 دی 1392

۹ دی انفجار خشم مقدس مردم ایران بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی انفجار خشم مقدس و شکسته شدن بغض فرو خورده مردم ایران بود.

به گزارش خبرگزاری مهر از رشت، غلامعلی حداد عادل ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه که در میدان شهرداری رشت برگزار شد، افزود: مردم گیلان به ویژه شهر رشت از ۳۵ سال پیش تاکنون همواره در همه میادین انقلاب حضوری پررنگ داشتند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان مردمی با ایمان و غیرتمند هستند، اظهار داشت: چنین روزی در سال ۸۸ شما مردم‌ اصیل و انقلابی گیلان یک روز قبل از نهم دی ماه با غیرت، ایمان و عزمی راسخ در اجتماعی عظیم عهد و پیمان خود را با اسلام، قرآن و رهبری تجدید کردید.

نماینده مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم گیلان امروز نیز بعد از چهار سال خاطره هشتم دی ماه سال ۸۸ را گرامی و زنده نگه داشته اند و این پیامی برای دشمنان خارجی و بازی خورده داخلی است.

وی با اشاره به اینکه چرا حماسه عظیم نهم دی اتفاق افتاده است، گفت: این حماسه لبریز شدن کاسه صبر مردم نسبت به وقایعی بود که در فاصله ۲۴ خرداد ماه تا عاشورای سال ۸۸ اتفاق افتاد.

حداد عادل افزود: حماسه نهم دی ماه واکنش مردم در برابر وقایعی بود که شیرینی انتخابات ریاست جمهوری را که با حضور ۸۵ درصدی واجدان شرایط رای دهی برگزار شد به کام ملت تلخ کرد.

وی با بیان اینکه در کشورهای مدعی دموکراسی حداکثر ۵۰ در صد از واجدان شرایط پای صندوق‌های رای می‌ روند، اظهار داشت: به برکت انقلاب مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی اعتماد داشتند و می ‌دانستند که این نظام اهل تقلب نیست بر این اساس با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان انقلاب زدند.

سران فتنه رقبای خود را به قانون‌ شکنی متهم کردند

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: کسانی که قبل از رای‌ گیری انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مرتب دم از قانونمداری می‌ زدند و خود را مجری قانون معرفی می‌ کردند در حالی که به رقبای خود تهمت قانون‌ شکنی زدند.

وی ادامه داد: سران فتنه از روز بعد از انتخابات در اعتراض به نتایج قانون را رعایت نکردند و به جای اینکه اعتراض خود را قانونی مطرح کنند مردم را به آشوب دعوت کردند.

حداد عادل اظهار داشت: آتش زدن اموال عمومی، اتوبوس و شکستن شیشه در تهران از فردای روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و این در حالی بود که تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه بعد از برگزاری انتخابات تنها در یک خیابان تهران شش اتوبوس مسافربری شهری از سوی طرفداران سران فتنه آتش به کشیده شد.

وی با بیان اینکه خود این قانون ‌شکنان هیچ توجهی به نصیحت‌ های رهبری نکردند، افزود: فتنه گران کسانی بودند که دیگران را متهم به دروغ‌ گویی می‌ کردند اما فردای روز انتخابات و قبل از بازگشایی صندوق‌ های رای در ۴۶ هزار حوزه انتخابی طی نشستی خبری خود را پیروز انتخابات معرفی کردند.

نماینده مردم به تهران در مجلس شورای با بیان اینکه چنین مسئله‌ ای در هیچ کجای دنیا به وجود نیامده است، ادامه داد: بر این اساس پس از اعلام نتایج بیان کردند که در انتخابات تقلب شده است.

وی با بیان اینکه فتنه گران تهمت بزرگ تقلب در انتخابات راه که از هر دروغی بزرگتر است به دامن نظام بستند، گفت: سران فتنه نظام جمهوری اسلامی را متهم به تقلب کردند و در همه دنیا اعلام کردند که حکومت جمهوری اسلامی ایران که با خون شهدا آبیاری شده، تقلب می‌ کند.

حداد عادل با بیان اینکه فتنه گران سندی را به دست همه دشمنان قسم ‌خورده انقلاب اسلامی دادند که نظام اسلامی را متقلب معرفی می‌ کند، اظهار داشت: این رفتار کسانی است که دیگران به دروغ متهم می ‌کردند در حالی که در تبلیغات انتخاباتی خود را بسیجی می‌ دانستند.

وی با بیان اینکه فتنه گران با ادعای بسیجی بودن تعدادی از مردم به بسیجی را به شهادت رساندند و به دنبال تصرف پایگاه بسیج بودند، در اجرای برنامه‌ های خود ناکام ماندند، افزود: این افراد خود را یار دیرین و پیرو امام و انقلاب می ‌دانستند در حالی که میراث امام خمینی (ره) را که همان ارزش‌ های اصیل اسلامی و انقلابی بود، نادیده گرفتند.

سران فتنه با اعمال خود چهره نظام را خدشه ‌دار کردند

حداد عادل با اشاره به اینکه سران فتنه با اعمال خود چهره نظام را خدشه ‌دار کردند، ادامه داد: امام راحل از سال ۴۱ همواره حامی مردم فلسطین و دشمن اسرائیل غاصب بود و این در حالی بود که طرفداران آنها در روز قدس با سر دادن شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» خواستند آرمان‌ های امام خمینی رحمت الله علیه را نابود کنند.

وی با بیان اینکه سران فتنه چنین رفتاری را محکوم نکردند، گفت: بعد از شانزدهم آذر ماه که به عکس امام خمینی (ره) اهانت شد، در سیزدهم آبان ماه این افراد بیانیه ای صادر کردند که در آن به تسخیر لانه جاسوسی و حرکت قهرمانانه دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ اشاره‌ای نداشتند.

حداد عادل با بیان این که آخرین حرکت زشتی که از سوی طرفداران سران فتنه مشاهده شد به آتش کشیدن پرچم امام حسین علیه‌ السلام در روز عاشورا بود، ادامه داد: در چنین روزی هنگامی‌ که مردم در مساجد، حسینیه‌ ها و اماکن مختلف مشغول عزاداری برای امام حسین علیه‌السلام بودند به دیدن خیابان‌ها هرچند وقت خیمه‌ های امام حسین علیه السلام را آتش کشیدند.

وی با اشاره به اینکه مردم بعد از آگاهی از این عمل ناپسند عزاداری‌ های خود را تعطیل کردند تا با اهانت کنندگان نظام و انقلاب مقابله کنند، افزود: مشکل سران فتنه و طرفدارانشان نتایج انتخابات نبود بلکه مسئله مهم برای آنها نابودی اسلام و انقلاب بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز سه‌ شنبه بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب با دعوت از مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری درخواست کرد تا اعتراضات خود را از طریق قانون اعلام کنند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه بیست و نهم خرداد ماه ۸۸ ادامه داد: حضور مردم در این روز بیانگر یک حماسه ۹ دی آرام و خاموش دیگر بود که در آن از فتنه گران خواسته شد تا به اردو کشی‌های خیابانی خود خاتمه دهند.

حداد عادل با شاره به بیانات مقام معظم رهبری در این ‌باره که قانون ‌شکنی به دیکتاتوری منجر می ‌شود و برای مقابله با آن از قانون حمایت می‌ کنیم، افزود: سران فتنه و طرفداران آنها بدون توجه به اظهارات مقام معظم رهبری دوباره در خیابان‌ها تجمع کردند.

وی با اشاره به اینکه همین حوادث باعث شد مردم مانند آتش‌ فشانی خودجوش شوند، گفت: مردم با عزمی راسخ، ایمان و اطاعت از رهبری در سراسر کشور نشان دادند که دشمن در هر شرایطی ناکام خواهد ماند.

ملت ایران پای انقلاب ایستاده است

وی با بیان اینکه حضور مردم در هشتم و نهم دی ماه به دنیا نشان داد که ملت همیشه قهرمان ایران از اسلام، انقلاب، قرآن، امام راحل و اطاعت از رهبری دست بر نخواهند داشت، اظهار داشت: همه ملت ایران پای انقلاب ایستاده ‌اند و از این یادگار خون شهدا حمایت خواهند کرد.

وی با بیان این که مردم با ایجاد حماسی نهم به نشان‌دادند که امام حسین علیه‌السلام مظهر آرمان‌ های اسلامی و انقلابی آنهاست و به ‌هیچ عنوان اجازه نمی ‌دهند کسی به ساحت مقدس عزاداری سیدالشهدا (ع) اهانت کند، ادامه داد: مردم همواره در همه صحنه‌ های انقلاب حضوری پررنگ دارند اجازه نمی‌ دهند کسانی به بهانه‌ های مختلف بخواهند نغمه فتنه‌ را در کشور ساز کنند.

حداد عادل با اشاره به مذاکرات تیم هسته ای ایران با ۱+۵ بیان داشت: تیم مذاکره کننده هسته ‌ای ایران با نرمش قهرمانانه در مذاکرات نشان ‌داد که ملت ایران به هیچ عنوان حاضر نیست استقلال خود را با رفاه مادی ایجاد شده از سوی آمریکا عوض کند.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جهان آشفته ایران همانند جزیره‌ ای امن است، یادآور شد: ملت ایران از گذشته درس گرفته و در صراط مستقیم انقلاب و پشت سر مقام معظم رهبری با حمایت از ولایت فقیه پرچم اسلام را به مهدی موعود (عج) تحویل خواهند داد.

https://haddadadel.ir/news/434-29-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.