تاریخ انتشار: 10 آذر 1392

یاد یار مهربان گامی در جهت کمک به معلمان است

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، نمایشگاه یاد یار مهربان را گامی در جهت کمک به معلمان برای انتخاب کتب مناسب دانست.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی که نمایشگاه یاد یار مهربان در همسایگی آن برگزار می‌شود، برگزاری این نمایشگاه را گامی در جهت ترویج کتاب در مدارس، کمک به معلمان برای انتخاب کتب مناسب و تقویت کتابخانه‌های مدارس ارزیابی کرد.

حداد عادل ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری این نمایشگاه، گفت: برگزاری این نمایشگاه گامی است برای ترویج کتاب در مدارس، کمک به معلمان برای انتخاب کتاب‌های مناسب و تقویت کتابخانه‌های مدارس.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان اقدام خوبی است از جانب شهرداری تهران و ما به عنوان فرهنگستان زبان و ادب فارسی که همسایه باغ کتاب است، خوشحالیم از اینکه امسال و سال گذشته این نمایشگاه در جوار ما برگزار شده است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی تاکید کرد: خوشبختانه امکانات خوبی در باغ کتاب برای برپایی این نمایشگاه تدارک دیده شده و من امیدوارم که در روزهای آخر این نمایشگاه، پای معلمان هم به این منطقه باز شود.

حداد عادل درباره تاثیر برگزاری این نمایشگاه در بالا بردن سرانه کتاب در مدارس هم گفت: اندازه این تاثیر را باید تحقیق کرد اما قطعاً در افزایش کتابخوانی میان بچه‌ها و توسعه سرانه مطالعه در مدارس، تاثیر دارد.

https://haddadadel.ir/news/422-01-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.