تاریخ انتشار: 5 آذر 1392

بسیج همان نیرویی است که ۴ سال پیش چشمان فتنه را کور کرد

غلامعلی حداد عادل گفت: بسیجی همان نیرویی است که چهار سال پیش چشمان فتنه را در این کشور کور کرد و پیام امروز بسیجیان به سردمداران فتنه این است که تا بسیج زنده است گمان نکنید شما می‌توانید دوباره در این کشور خودنمایی کنید.

غلامعلی حداد عادل پیش از ظهر امروز در اجتماع پنج هزار نفری بسیجیان استان قزوین که در مسجدالنبی (ع) برگزار شد، اظهار کرد:‌ انقلاب اسلامی ایران بر پایه سه رکن اصلی ایمان به خدا، رهبری امام راحل و وحدت ملت ایران به پیروزی رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی را می‌توان به یک درخت پرشاخ و برگ تشبیه کرد که ریشه آن ایمان به خدا، ساقه و تنه‌ تنومند آن رهبری امام راحل و شاخ و برگ انبوه آن مردم بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این مردم بودند که با اتصال به آن تنه از ریشه ولایت نیرو می‌گرفتند. این انقلاب با چنین ترکیب به پیروزی رسید و تاریخ جهان را عوض کرد و صفحه جدیدی از تاریخ و سیاست را رقم زد.

وی تصریح کرد: مردمی که ۳۵ سال پیش از قشرهای مختلف جامعه با دست خالی و فقط با اتکا و توکل به خداوند متعال در برابر طاغوت و قدرت‌های جهانی ایستادگی کرده و انقلاب را به پیروزی رساندند، اکنون نیز آن را رها نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مردم با همان عزم و اراده و برای حفظ انقلاب، دفاع از آن و تأمین اهداف انقلاب در صحنه ماندند و نام بسیج را برخود نهادند.

حداد عادل اظهار کرد: بسیج حضور سازمان یافته و مثبت مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای خدمت به این انقلاب است. این بسیج بود که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی مانند خزانه نیرو عقبه و پشتوانه نیرومندی برای سپاه و ارتش تأمین کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج یادآور ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است، عنوان کرد: آن چه در بسیج نمود دارد شجاعت، عشق به پیشرفت و استقلال کشور، عشق به گسترش و تعمیم عدالت، مظهر تلاش و سازندگی است.

حداد عادل تصریح کرد: بسیجی مظهر ولایت‌مداری، شاگردان مدرسه عشق و در یک کلمه همان گونه که امام راحل فرمودند بسیج مدرسه عشق است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: بسیج مظهر خلق و خوی انسانی ـ اسلامی و خدمت به مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خودبینی، جاه‌طلبی، قدرت‌طلبی و خودپسندی ویژگی‌های ناپسندی است که بسیج از آنها فاصله داشته و با آنها بیگانه است.

حداد عادل افزود: ضعف و بی‌ایمانی هرگز در بسیج راه ندارد و بسیجی خود را برای اسلام و انقلاب می‌خواهد نه اسلام و انقلاب را برای خود.

وی با بیان اینکه امروز شاهد روحیه پرتلاش و امیدبخش بسیجی در سراسر ایران هستیم، اضافه کرد: امروز بسیجیان با وحدت، اطاعت از رهبری و با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» عزم و اراده مصمم خود را برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب که در رأس آنها اسلام و استقلال کشور است، به جهانیان نشان می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بسیجیان سراسر کشور به دشمنان پیام می‌دهند که گمان نکنید در عزم و اراده ملت ایران، رهبری، دولت و مجلس ایران در دفاع از اسلام و انقلاب ضعف و خطوری رخ داده است.

حداد عادل با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تیم مذاکره‌کننده هسته ایران ابراز کرد: توافق هسته ایران در ژنو نتیجه تلاش تیم مذاکره‌کننده بود که رهبر معظم انقلاب در مورد آنها فرمودند اینها فرزندان انقلاب هستند و ما به اینها اطمینان داریم.

وی افزود: رهبری در ادامه سخنانشان فرمودند «ما به نیروهای خودی خوش‌بین هستم و به دشمنان خوش‌بین نیستیم، آنها باید با روش و رفتار خود اطمینان ملت ایران را به خود جذب کنند».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لطف الهی و عنایت امام زمان (عج) نسبت به کشور رسول‌الله (ص) و وحدت ملت ایران پشتوانه انقلاب است.

حداد عادل با بیان اینکه ملت ایران ملت عاشورایی است، ادامه داد: بزرگ‌ترین پشتوانه ملت ایران سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) است که با سردادن فریاد «هیهات من‌الذله» به ما درس آزادگی داد.

وی با اشاره به اینکه بسیجی سرباز دائمی کربلاست، گفت: ما به امید و اتکا به خداوند و با افتخار به دستاوردهای افتخارآمیز انقلاب در ۳۵ سال گذشته چشم امید به آینده دوختیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیجی همان نیرویی است که چهار سال پیش چشمان فتنه را در این کشور کور کرد و پیام امروز بسیجیان به سردمداران فتنه این است که تا بسیج زنده است گمان نکنید شما می‌توانید دوباره در این کشور خودنمایی کنید.

https://haddadadel.ir/news/418-26-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.