تاریخ انتشار: 26 مهر 1389

دنیای غرب حقیقت انقلاب اسلامی را درک نکرده است

دکتر حداد عادل درک نکردن انقلاب اسلامی از سوی غربیان را ناشی از ارائه اطلاعات غلط دشمنان انقلاب اسلامی به آنان دانست.

دکتر حداد عادل در دیدار با پترکائو وایلر، رییس کمیته فرهنگی و آموزشی مجلس آلمان افزود: کشور آلمان با سابقه روابط چند صد ساله با ایران، جایگاه مثبتی در نزد افکار عمومی مردم ایران دارد.

وی گفت: ملت ایران عقل‌گرا، دیندار و مدافع استقلال وطن خویش است و کشورهای دیگر باید روابط خود با ایران را با توجه به این واقعیت‌ها بنا کنند.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر تقویت و گسترش ارتباطات پارلمانی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون فرهنگی از توسعه مناسبات و همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف به ویژه در بخش‌ فرهنگی استقبال و حمایت می‌کند و خواستار گسترش و توسعه مبادلات فرهنگی و دانشگاهی بین دو کشور هستیم.
این گزارش می افزاید: در ادامه این ملاقات ‘پترکائو وایلر’ رییس کمیته فرهنگی و آموزشی مجلس آلمان با ابراز خرسندی از سفر به ایران و آشنایی با واقعیات جامعه ایران گفت: تاریخ و فرهنگ کهن کشور ایران همواره شخصیت‌های فرهنگی و ادبی بزرگی به جهان معرفی کرده است و لازم است دو کشور در بخش فرهنگی روابط خود را بیش از پیش توسعه و تعمیق بخشند.
کائو وایلر در پایان با تاکید بر نقش برجسته پارلمان‌های دو کشور در تقویت مناسبات فیمابین، گسترش روابط بین مجالس جمهوری اسلامی ایران و آلمان را خواستار شد.

 

https://haddadadel.ir/news/41-18-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.