تاریخ انتشار: 13 مهر 1392

وجود تشکلهای انقلابی ضروری است

حداد عادل در همایش جمعیت رهپویان:

وجود تشکلهای انقلابی ضروری است/تشکل‌ها اهرمی برای ایجاد حرکت در انقلاب

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه تشکلهای انقلابی برای انقلاب ضروری هستند، گفت: همه تشکل‌ها باید در جهت اهداف و منافع انقلاب اسلامی باشند و از این تشکل‌ها اهرمی برای ایجاد حرکت در انقلاب ساخت.

دکتر غلامعلی حدادعادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در اولین روز نشست دبیران مراکز استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، طی سخنانی به مسائل سیاسی روز پرداخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تشکلهای انقلابی برای انقلاب ضروری هستند، اظهارداشت: همه تشکل‌ها باید در حهت اهداف و منافع انقلاب اسلامی باشند و از این تشکل‌ها اهرمی برای ایجاد حرکت در انقلاب ساخت.

وی در ادامه سخنان خود به انتخابات ریاستجمهوری اشاره کرد و اظهارداشت: اصل انتخابات برای نظام آبرو بود و حماسه سیاسی اتفاق افتاد چرا که تلاش دشمنان انقلاب این بود که مردم نه تنها در انتخابات شرکت نکنند بلکه جلوی انقلاب بایستند و در این راستا تحریم‌ها را علیه ملت ایران به وجود آوردند تا آنها را مستأصل کنند اما مردم در یک حرکت مدنی خیلی آرام در انتخابات شرکت کردند.

حداد عادل یادآور شد: این مسئله نشانگر رشد و بلوغ سیاسی بالای مردم است که به نظام اعتماد دارند و حضور پرشور آنها تهمت تقلب و مواضع فتنه‌گران در انتخابات ۸۸ را باطل کرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین خاطرنشان کرد: فردی هم که در انتخابات روی کار آمد با شعار اعتدال آمد و رسماً اعلام کرد که مستقل است.

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اصولگرایان بعد از مجلس ششم و در سال آخر دولت اصلاحات به یک پیروزی در ورود به مجلس هفتم رسیدند از این رو اوج این جریان از لحاظ جاذبه در اولین سال تشکیل مجلس هفتم بود که عدهای با صداقت و همت آمده بودند تا از کار کشور گرهگشایی کرده و یک تابلوی زیبا از اصولگرایی ترسیم کنند.

نشست دبیران مراکز استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، یازدهم و دوازدهم مهرماه در تهران برگزار شد و هدف از برگزاری این نشست تعیین راهبرد‌ها و تشریح برنامه‌های آتی این جمعیت و تحلیل مسائل روز جامعه و منطقه است.

https://haddadadel.ir/news/399-05-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.