تاریخ انتشار: 18 شهریور 1392

ملت ایران به واسطه حرم مطهر رضوی مأجور شده‌اند

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه زیارت امام رضا (ع) چنگ انداختن به ریسمان الهی است گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران به واسطه حرم مطهر رضوی ماجور شده‌اند.

دکتر غلامعلی حداد عادل در همایش آثار و برکات حرم مطهر رضوی در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: انتخاب دهه کرامت یک انتخاب هوشمندانه و از سر ذوق بوده که عشق و ارادت مردم ایران را به ائمه متجلی می‌کند.

وی افزود: در تاریخ همیشه خلفای جور مانع رسیدن شیعیان به کربلا و نجف بوده‌اند، در این صد سال اخیر نیز وهابیون باز شیعیان را از زیارت قبور ائمه بقیع محروم کرده و باز شاهد آن هستیم که در ۳۱ سال گذشته و دوران انقلاب رژیم بعثی عراق و صدام مانع زیارت بودند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرض کنید اگر یکی از معصومین در ایران نبود اخلاص و ارادت چگونه انجام می‌دادیم و به صراحت می‌توان گفت مضجع شریف رضوی پاداشی از سوی اهل‌بیت به دوستداران حضرت است.

حداد عادل گفت: انگار خدا خواسته که مأمون به شهر مرو بیاید و الزام و اصرار کند که حضرت رضا (ع) برای پذیرش ولیعهدی به شرق ایران هجرت کند و اینجا به شهادت برسد تا متبرک به بارگاه منور رضوی شویم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عشق، ذوق و سلیقه ایرانیان نسبت به ائمه اطهار خاطرنشان کرد: از سال ۲۰۲ هجری قمری تا امروز آبادانی این بقعه مبارکه نشان‌دهنده عشق و ارادت و ذوق شیعیان جمهوری اسلامی ایران است.

وی وجود مرقد امام رضا (ع) را نشانه مهم انتشار پیام خداپرستی و توحید توصیف کرد و افزود: عشق و علاقه ایرانیان به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی در واقع گرایش مؤمنان به خداپرستی است.

https://haddadadel.ir/news/390-09-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.