تاریخ انتشار: 16 شهریور 1392

شهردار تهران باید توانایی اجرایی‌اش به اثبات رسیده باشد

دکتر حداد عادل در جمع خبرنگاران :

شهردار تهران باید توانایی اجرایی‌اش به اثبات رسیده باشد/

سرپرستان وزارتخانه‌ها صبر کنند تکلیفشان روشن شود

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ‌ شخصیتی باید در رأس شهرداری تهران قرار بگیرد که اعتقاد وی به اصول و ارزش‌های انقلاب و توانایی مدیریتی و اجرایی‌اش به اثبات رسیده باشد.

دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس پیش از ظهر امروز در همایش نکوداشت عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر انتخاب شهردار تهران اظهار داشت: شهردار تهران یکی از مسئولیت‌های مهم این نظام است و باید شخصیتی در راس شهرداری قرار گیرد که اعتقاد به اصول و ارزش‌های انقلاب و همین طور توانایی وی در مدیریت و اجرا به اثبات رسیده باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری درباره عزل و نصب‌هایی که آقای توفیقی در وزارت علوم داشته است، تصریح کرد: بنده به طور کلی معتقدم سرپرستان وزارتخانه‌ها بهتر است صبر کنند تا تکلیفشان روشن شود و بعد عزل و نصب‌های خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: ‌چراکه اگر فرد دیگری به جای آن‌ها برای وزارتخانه‌ای منصوب شود ممکن است با انتخاب‌های وی مشکل داشته باشد.

حداد عادل بر همین اساس معنای سرپرستی را این دانست که وضع روشن و قطعی ندارد یادآور شد: بنابراین اگر در انتخاب معاونین و مسئولین عجله کند دست نفر بعدی بسته می‌شود.

حداد عادل درباره تعامل دولت و مجلس نیز اضافه کرد: به تعامل دولت و مجلس خوشبین هستم و وظیفه ماست که به دولت کمک کنیم؛ مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید داشتند و ما هم سعی می‌کنیم دولت را تنها نگذاریم.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر هاشمی درباره سوریه خاطرنشان کرد: وقتی خودشان می‌گویند جعل شده ما چه اصراری داریم و چرا باید اصرار کنیم که تکلیف شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که در یک جمله درباره آقای کدخدایی چه می‌گویید، گفت: کدخدایی را مرد صداقت و امانت و حقوقدان اصولگرا می‌دانم.

 

https://haddadadel.ir/news/385-07-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.