تاریخ انتشار: 5 شهریور 1392

رسانه از ارکان جامعه امروز است

دکتر حداد عادل در نشست قدردانی از برنامه‌سازان برنامه‌های تابستان و رمضان ۹۲، رسانه را از ارکان جامعه امروز دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این نشست ارکان جامعه دنیای کنونی را خانواده، مدرسه، حکومت و رسانه توصیف کرد و گفت: رسانه در ساختن انسان امروز نقش بی‌بدلیل دارد و روز به روز این نقش بیشتر می‌شود.

وی با بیان ویژگی آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در ایران، به نوعی تفرج مذهبی که در این آداب و رسوم نهفته است، اشاره کرد و گفت: صدا و سیما این جنبه از آداب و رسوم ماه مبارک را در ماه صیام امسال زنده کرد.

 

دکتر حداد عادل سپس روند تولید پیام را در ماه مبارک رمضان به مثابه سه مرحله کاشت، داشت و برداشت توصیف کرد و افزود: به مدت یک ماه تمام تمرکز روی تقوی، اخلاق، دینداری، ایمان و قرآن قرار می‌گیرد و این به منزله کاشت اعتقادات در دل مردم و آبیاری مزرعه دل‌ها در این ماه است.

وی سپس به برنامه سازان صدا و سیما نوید داد که محصول دینی در آینده‌ای نزدیک به ظهور می‌رسد. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، برنامه «ماه عسل» را مثالی در تاثیر برنامه‌های کوتاه مدت دانست و گفت: خاطره به یادماندنی پیدا شدن فرزند یک خانواده شهید اثرات میان مدت و بلند مدت دارد و اثرش را روی بینندگان خود می‌گذارد.

دکتر حداد عادل در پایان تاکید کرد: ساختن برنامه‌های جذاب و هنری که اخلاقی باشد کار دشورای است و صدا و سیمای جمهوری اسلامی به مدد تلاش‌های شما موفق به انجام آن شده است.

 

https://haddadadel.ir/news/380-27-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.