تاریخ انتشار: 12 مرداد 1392

سیاست خارجی دولت آینده در قبال سوریه و فلسطین تغییری نخواهد کرد

دکتر حداد عادل مشاور رهبر معظم انقلاب درباره سیاست خارجی دولت آینده در مورد فلسطین و سوریه گفت: اصول سیاست خارجی ما تغییر نخواهد کرد و دولت جدید هم‌‌ همان اصول انقلاب اسلامی را که مبانی آن توسط امام استوار شده و توسط مقام معظم رهبری طراحی می‌شود ادامه خواهد داد.

حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز قدس در میدان فلسطین گفت: روز قدس یادگار جهانی عزیز امام خمینی است و ملت ایران قدر این میراث سیاسی و اسلامی را به خوبی می‌دانند و بعد از ۳۴ سال از گذشت اولین روز قدس همچنان با شکوه و مصمم تظاهرات روز قدس را برگزار می‌کنند.

وی افزود: انشاالله همین روز قدس و حضور مردم پیامی به همه مردم جهان خواهد داد که ملت‌های مسلمان ظلم به ملت فلسطین را نخواهند پذیرفت و مذاکرات سازش موفق نخواهد شد و انشاالله قدس و فلسطین آزاد خواهد شد.

مشاور رهبر معظم انقلاب درباره سیاست خارجی دولت آینده در مورد فلسطین و سوریه گفت: اصول سیاست خارجی ما تغییر نخواهد کرد و دولت جدید هم‌‌ همان اصول انقلاب اسلامی را که مبانی آن توسط امام استوار شده و توسط مقام معظم رهبری طراحی می‌شود ادامه خواهد داد.

https://haddadadel.ir/news/375-03-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.