تاریخ انتشار: 20 خرداد 1392

ملت ایران در برابر فشارهای آمریکا و اروپا تسلیم نمی‌شود

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات اسلامی، تاکید کرد: ما ملت حسینی و عاشورایی هستیم و در برابر فشارهای آمریکا و اروپا تسلیم نمی‌شویم.

غلامعلی حداد عادل نامزد ریاست جمهوری یازدهم دیروز بعد از نماز مغرب و عشاء در جمع مردم ارومیه در مسجد اعظم این شهر اظهار داشت: ۲۴ خردادماه روز انتخابات است و رهبری از ملت ایران خواسته‌اند سال ۹۲ دو حماسه بیافرینند که یکی حماسه سیاسی و دیگری حماسه اقتصادی است.

وی بر همین اساس انتخابات را فرصتی برای خلق حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: قدم اول در خلق حماسه سیاسی این است که همه رای دهیم و ملت با شکوه پای صندوق‌های رای حاضر شود.

حداد عادل با تاکید بر اینکه دشمنان نتوانستند در جنگ تحمیلی علیه کشور ما کاری انجام دهند، اکنون به سراغ جنگ اقتصادی آمده‌اند، افزود: باید به‌‌ همان شیوه‌ای رفتار کنیم که در جنگ تحمیلی رفتار کردیم.

وی با بیان اینکه باید با وحدت دشمن را ناامید و به آمریکا ثابت کنیم ملت ایران در برابر فشار اقتصادی دست از انقلاب خود برنمی‌دارد، گفت: این ملت دست از استقلال خود نمی‌کشد. امروز به برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم به موفقیت‌های زیادی دست یابیم؛ موفقیت‌هایی که هیچ کشوری به آن‌ها نرسیده است.

دکتر حداد عادل با تاکید بر اینکه همواره دشمن تلاش می‌کند تا در ایران اختلاف ایجاد کند، افزود: یکی از راه‌های اختلاف، اختلاف بین ترک و فارس است.

وی ادامه داد: ما در تهران گاهی خدمت مقام معظم رهبری می‌رسیم و ایشان حیدربابای شهریار می‌خوانند و بر اثر علاقه ایشان به حیدربابا بنده هم علاقمند شده‌ام.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی الهام‌بخش بیداری اسلامی و الگوی مسلمانان دنیاست و امروز مسلمانان متوجه شده‌اند که به پشتیبانی ملت روی پای خود بایستند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما عزت و پیشرفت داریم، گفت: آن‌ها می‌خواهند بحران اقتصادی و در پی آن بحران اجتماعی و بحران سیاسی ایجاد کنند اما کاری که در جنگ نظامی این ملت انجام داد در جنگ اقتصادی هم انجام می‌دهد.

دکتر حداد عادل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان همچنین در سفر خراسان شمالی به سبک زندگی اسلامی اشاره داشتند یعنی اینکه ما نخواهیم مثل غرب زندگی کنیم.

وی تاکید کرد: ما ملت حسینی و عاشورایی هستیم و در برابر فشارهای آمریکا و اروپا تسلیم نمی‌شویم و با مدیریت خوب و دولت تقوا و تدبیر کاری کنیم که مشکل اقتصادی و تحریم مبدل به فرصت شود. همانطور که در جنگ تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و امروز زیردریایی و هواپیماهای جنگنده ساخته‌ایم.

حداد عادل با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم صادرات غیرنفتی را افزایش دهیم و قطع نیاز و وابستگی به نفت داشته باشیم، افزود: انشاءالله این ملت به برکت اسلام و قرآن و با تقوا و تدبیر خواهند دید که کشور بهتر اداره شود.

وی در جواب تقدیر یکی از نمازگزاران به جهت مواضع انقلابی حداد عادل در مناظره‌ها، گفت: بنده چیزی را مطرح کردم که به آن باور داشتم و وظیفه‌ام بود.

حداد عادل در پایان درباره ائتلاف سه‌گانه نیز خاطرنشان کرد: وقتی بنده، آقای قالیباف و ولایتی با یکدیگر ائتلاف کردیم گفتیم ما سه نفر با هم رقابت نکنیم که مبادا اصولگرایان شکست بخورند و بنده امروز که یکشنبه است تا جمعه بر عهد و پیمانم استوارم؛ تا الان اصولگرایان رأی‌شان بالاست و احتمال شکست آن‌ها نیست و بنده همواره چه رئیس‌جمهور شوم چه نشوم در خدمت اسلام و انقلاب هستم.

 

https://haddadadel.ir/news/360-10-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.