تاریخ انتشار: 11 بهمن 1391

شایعه کنارکشیدن من کذب محض است/هر ۳ نفر همچنان در ائتلاف هستیم

عضو ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان می‌گوید که متعلق بودن ۶۰ درصد آرا به اعضای ائتلاف سه‌گانه را بر اساس نتایج نظرسنجی‌ها اعلام کرده است.

دکتر غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به انتشار اخباری مبنی بر اینکه غلامعلی حدادعادل در یک جلسه انتخاباتی اعلام کرده است حاضر است در آینده نزدیک به ‌نفع علی‌اکبر ولایتی عضو دیگر ائتلاف ۲+۱ کناره‌گیری کند، اظهار داشت: چنین توافقی صحت ندارد و “کذب محض” است.

وی افزود: ائتلاف ما همچنان در وضع قبلی قرار دارد و چنین توافقی به‌هیچ‌وجه صورت نگرفته و همچنان هر سه نفر ما در این ائتلاف حضور داریم.

وی همچنین تأکید کرد: تاکنون هیچ تصمیم خاصی در خصوص انتخاب کسی گرفته نشده و هر تصمیمی موکول به آینده است.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در پاسخ به اینکه اعلام متعلق بودن ۶۰ درصد آرای مردم به اعضای ائتلاف سه‌نفره با واکنش تعداد زیادی از فعالان سیاسی مواجه شده است، گفت: بنده رای ۶۰درصدی ائتلاف سه‌گانه را بر اساس نظرسنجی‌ها اعلام کردم.

پیشتر دکتر حداد عادل در جمع حقوقدانان بسیجی گفته بود: وقتی در نظرسنجی‌ها مشخص شد که ۶۰ درصد آرا متعلق به این ۳ نفر است، تصمیم گرفتیم ائتلاف کنیم و در نهایت ۲ نفرمان تصمیم بگیریم برای خدا کاندیدای ریاست جمهوری نشویم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: به‌دلیل اینکه سخنانم در خصوص رأی ۶۰درصدی ائتلاف سه‌گانه اثر داشت عده‌ای واکنش نشان دادند در حالی ‌که بنده این نظرسنجی‌ها را از خودم نگفتم بلکه بر اساس چندین نظرسنجی بوده که تا کنون صورت گرفته است.

دکتر حداد عادل خاطرنشان کرد: آنچه درباره نظرسنجی پیرامون رأی ائتلاف سه‌گانه گفتم مبتنی بر واقعیت بود.

 

https://haddadadel.ir/news/338-30-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.