تاریخ انتشار: 24 دی 1391

ملت ایران با حضور یکپارچه توطئه‌ها را یک بار دیگر خنثی می‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توطئه‌های دشمنان برای جلوگیری از حضور پرشور ملت ایران در انتخابات گفت: مردم آگاه ایران با هوشیاری و حضور یکپارچه خود این توطئه‌ها را یک بار دیگر خنثی می‌کنند.

دکتر غلامعلی حداد عادل در جمع مردم مشهد اردهال اظهار داشت: دشمن حضور حماسی و ۸۵ درصدی ملت ایران را در دهمین انتخابات ریاست جمهوری تاب نیاورد و با ایجاد التهاب و با طرح ادعای تقلب لذت و شیرینی حماسه میلیونی مردم را به تلخی مبدل کرد.

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد اهمیت و حساسیت انتخابات آتی ریاست جمهوری در خردادماه سال ۹۲ بر بصیرت و آگاهی همه اقشار و گروه‌ها در این زمینه تأکید کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توطئه‌های دشمنان برای جلوگیری از حضور پرشور ملت ایران در انتخابات پیش رو بیان داشت: مردم آگاه ایران با هوشیاری و حضور یکپارچه خود این توطئه‌ها را یک بار دیگر خنثی می‌کنند.

دکتر حداد عادل تصریح کرد: همانگونه که ملت ایران بار‌ها نشان داده‌اند با حضور خود نمی‌گذارند ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا از دست رود.

وی همچنین با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، سیره ایشان را نمونه عملی اسلام دانست و گفت: دشمنان اسلام با توهین به شخصیت نورانی پیامبر اکرم (ص) در حقیقت در صدد ضربه زدن به اسلام ناب هستند، چراکه دریافته‌اند خیزش‌ها و قیام‌های اسلامی شکل گرفته در مناطق مختلف، ریشه در اعتقاد و ایمان به این پیام‌آور الهی دارد.

https://haddadadel.ir/news/336-13-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.