تاریخ انتشار: 13 دی 1391

انتخابات سال ۹۲ از گردنه های مهم انقلاب اسلامی است

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال ۹۲ از گردنه های مهم انقلاب اسلامی است که ملت قهرمان و فهیم ایران آن را با بصیرت و شجاعت پشت سر خواهد گذاشت.

دکتر غلامعلی حداد عادل سه شنبه شب در همایش دانشگاهیان استان یزد در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد به اهمیت انتخابات رییس جمهوری در ابتدای سال آینده اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه چشم دنیا به انتخابات آینده ایران دوخته شده است، اظهار داشت: ملت ایران باید با بصیرت و خلق حماسه ای همانند ۹ دی سال ۸۸ و با حضوری آگاهانه در پای صندوق های رای به دشمن نشان دهد که دلبسته به نظام و انقلاب اسلامی است .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت بصیرت در برخورد با رویدادهای اجتماعی و سیاسی گفت: بصیرت را باید همیشه چراغ راه قرار داد و در پناه آن بر مسائل پیروز شد.

دکتر حداد عادل با اشاره به تحریم های اقتصادی و تهدیدهای دشمن که می خواهند تا حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده کم رنگ شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران در خرداد سال آینده نشان می دهد که هیچ تحریمی و توطئه ای بر او اثر ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فهیم و با بصیرت ایران در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراها نشان خواهند داد که تبلیغات سوء دشمن و همچنین فشارها نه تنها هیچ خللی در اراده آنها نخواهد داشت ، بلکه این ملت را در دفاع از نظام و ولایت استوارتر می کند.

دکتر حداد عادل، انتخابات سال ۹۲ را یک آزمایش تاریخی و بزرگ برای ملت قهرمان ایران دانست که باید با بینش و بصیرت در آن عرصه مهم وارد گردید.

وی در خصوص احتمال کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هنوز هیچ تصمیمی برای حضور در این عرصه مهم نگرفته ام ، افزود: اگر قصد آمدن داشته باشم قطعا در آینده اعلام می کنم و هم اکنون باید همه برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه فرموده اند نباید زودهنگام وارد عرصه انتخابات شد و لذا وظیفه ما در این برهه حساس فقط تبلیغ برای اصل انتخابات است.

دکتر حداد عادل در ادامه صحبت های خود به ابعاد بصیرت اشاره و حادثه نهم دی را بخاطر لبیک ملت به مقام معظم رهبری و حضور گسترده در راهپیمایی آن روز ، بسیار مهم و سرنوشت ساز ذکر کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران با بینش و بصیرت خود در طول سال های گذشته و بخصوص در جریان حوادث پس از انتخابات پرشور سال ۸۸ و فتنه ای که دشمنان ایجاد کردند ، موجب شکست توطئه ها شد.

وی افزود: راه برون رفت از مسائل و مشکلاتی که دشمن ایجاد می کند ، داشتن بصیرت و هوشیاری ، ولایتمداری و همدلی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به تفصیل به قضایای فتنه سال ۸۸ و توطئه های مخالفان و معاندان علیه نظام اسلامی پرداخت و گفت: سران فتنه در حوادث پس از انتخابات پرشور سال ۸۸ ریاست جمهوری در دادگاه ملت فهیم ما محکوم شدند و این خود بهترین سند ذلت فتنه گران است.

در ادامه این همایش به سئوالات متعدد دانشگاهیان پاسخ داده شد.

https://haddadadel.ir/news/335-02-2013

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.