تاریخ انتشار: 9 دی 1391

نشانه بصیرت دشمن‌شناسی و فریب ظاهر افراد را نخوردن است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین نشانه بصیرت را دشمن‌شناسی و فریب ظاهر افراد را نخوردن، دانست.

دکتر غلامعلی حداد عادل در همایش بصیرتی حماسه ۹ دی در جمع مردم ملایر در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: تقویم انقلاب اسلامی ایران روزهای بزرگی چون ۲۲ بهمن، ۱۲ فروردین، ۱۵ خرداد، ۱۳ آبان و روزهای دفاع مقدس را در خود دارد که هر کدام از این روز‌ها با داشتن شناسنامه، شجاعت و ایثار ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه سال ۸۸ نیز یک روز دیگر به برگ‌های زرین تقویم انقلاب اضافه کرد، افزود: ۹ دی ماه در تقویم تاریخ ایران به عنوان روز بصیرت و پیوند امت با ولایت نام‌گذاری شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با نگاهی به حوادث فتنه ۸۸ گفت: این فتنه از قبل برنامه‌ریزی شده دشمنان قسم خورده انقلاب بود و با شروع انتخابات سال ۸۸ و بعد از کشمکش‌های سیاسی برخی افراد به ظاهر انقلابی و در مسیر خط امام (ره) شروع شد اما حماسه بزرگ ۹ دی پایان همه این فتنه‌گری‌ها بود.

وی یادآور شد: انتخابات ۸۸ با حضور حداکثری و ۸۵ درصدی مردم با شوق و شور برگزار شد و در آن مردم ایران یک بار دیگر در صحنه بودن خود را به دنیا اثبات کردند و به دشمنان نشان دادند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و این انتخابات یکی از پیروزی‌های ملت ایران در برابر تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب بود.

دکتر حداد عادل افزود: از‌‌ همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات حرکت‌های فتنه‌گرانه از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی و افرادی که در مسیر امام و انقلاب نبودند شروع شد مبنی بر اینکه در انتخابات تقلب صورت گرفته و باید باطل اعلام شود.

وی گفت: در این حرکت‌ها دائماً از سوی رسانه‌های بیگانه و دشمنان اعلام می‌شد که در انتخابات ایران تقلب شده و این طور القا می‌شد که ملت ایران علیه نظام شورش کرده است و این حرکت‌ها همچنان ادامه داشت تا جایی که رهبر معظم انقلاب به قانون‌شکنان و کسانی را که به انتخابات شک داشته و آن را تقلب تلقی می‌کردند فرمودند اگر کسی اعتراضی دارد مسیر قانونی‌اش را طی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: رهبر انقلاب این تضمین را دادند که اگر دلایل تقلب بیان شود و صحت داشته باشد بررسی گردد اما آنان همچنان بر طبل تقلب در انتخابات می‌کوبیدند.

وی ادامه داد: این افراد همچنان به اعتراضات و قانون‌شکنی‌ها ادامه داده و با برقراری ارتباط با رسانه‌ها و خبرگزاری‌های خارجی اوضاع کشور را متشنج جلوه داده و هر ۱۵ دقیقه خبر‌ها از تهران به سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف اعلام می‌شد که مردم دنیا منتظر از هم پاشیدن نظام انقلاب اسلامی باشند.

دکتر حداد عادل گفت: این‌ها شورش کرده و به بهانه تقلب در انتخابات آشوب و اغتشاش به پا کرده بودند، این تشنج‌ها را ادامه دادند تا اینکه با هتک حرمت به امام و شهدا، هتک حرمت در روز قدس و دادن شعارهایی چون «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» و… نهایتا در روز عاشورا با به آتش کشیدن پرچم‌های امام حسین (ع) حرمت اسلام و عاشورا را نیز زیر سؤال بردند.

وی با اشاره به حرکت مدبرانه رهبر معظم انقلاب برای حفظ نظام گفت: ملت ایران در مسیر ولایت حرکت کرد و رهبر انقلاب نیز در آن نماز جمعه، فتنه‌گران را علیه نظام اسلامی به آرامش فرا خواند اما آن‌ها به فرمایشات رهبری نیز گوش نداده و همچنان به رفتار وقیحانه خود ادامه دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فتنه‌گران با به آتش کشیدن پرچم‌های عزا و خراب کردن اموال عمومی و خصوصی مردم و… اوج فتنه‌گری را در کشور به وجود آورد، افزود: حرف این‌ها ظاهراً اعتراض به انتخابات بود اما با شخص رئیس جمهور و با انتخابات مشکلی نداشتند بلکه مشکلشان با اصل نظام و ولایت فقیه بود.

وی تصریح کرد: همه این‌ها خون مردم را به جوش آورد و در روز ۹ دی به عنوان روز بصیرت ملت ایران، خط بطلانی بر روی همه این فتنه‌گری‌ها کشیده شد.

دکتر حداد عادل ۹ دی ماه را روز پیروزی بصیرت بر فتنه خواند و خاطرنشان کرد: این روز یادآور پیروزی ملت ایران بر فتنه‌گران، دشمنان و منافقین کوردل و ضد انقلاب است که نشان داد مردم در مسیر ولایت بوده و هرگز رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

وی تأکید کرد: سلاح مقاومت در برابر فتنه بصیرت است و در این زمینه ملت ایران با بصیرت ثابت کردند که در برابر تمام ناملایمات خواهند ایستاد.

نماینده مردم تهران در مجلس بر پاسداشت حماسه ۹ دی ماه تاکید کرد و گفت: این حماسه به ما نشان داد که در برابر تمام سختی‌ها می‌توانیم بایستیم و باید از این روز بزرگ به عنوان الگو در مسیرهای بعدی درس بگیریم و در برابر فتنه نباید سکوت کرد و باید با چشم بصیرت به جلو حرکت کنیم.

وی به انتخابات سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: مطمئناً دشمن باز هم دست از فتنه‌گری بر نخواهد داشت اما آنچه روشن است این است که مردم باز هم با غیرت و بصیرت در صحنه خواهند آمد و با هوشیاری انتخاب خود را انجام می‌دهند.

دکتر حداد عادل ابراز داشت: یکی از نشانه‌های بصیرت، دشمن‌شناسی و فریب ظاهر افراد را نخوردن است و مردم باید در صحنه انتخابات نیز هوشیار باشند و با خلق حماسه دیگر با اصل انقلاب و ولایت پیمانی دوباره ببندند.

وی خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه در برابر دشمن کوتاه نخواهیم آمد و با تمام توان از خون شهدا، آرمان‌های امام و ستون ولایت فقیه و اصل نظام انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

https://haddadadel.ir/news/331-29-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.