تاریخ انتشار: 15 مهر 1391

ملت ایران به خاطر فشار اقتصادی دست از انقلاب اسلامی برنمی‎دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند ملت ایران به خاطر فشار اقتصادی دست از انقلاب اسلامی برنمی دارد.

دکتر غلامعلی حداد عادل در یادواره شهدای مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهر گرگان اظهار داشت: شعار مردم ایران‌‌ همان شعار جنگ یعنی «هیهات من الذله» است.

وی تصریح کرد: استکبار به خیال خام خود تصور می‌کند ملت ایران حاضر است به خاطر فشارهای اقتصادی، انقلاب اسلامی را از دست بدهد اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «اقتصاد مقاومتی را در کشور برقرار می‌کنیم تا محتاج بیگانه نشویم».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران در جنگ روانی و توطئه‌ای که دشمن در بازار ارز و سکه به وجود آورده و این جنگ نیز دائما در حال نوسان است، غلبه می‌کند.

دکتر حداد عادل بیان داشت: شبکههای ماهوارهای ضد انقلاب و بیبیسی هر شب اخبار اقتصادی ایران را پخش می‌کنند و با اعلام اینکه «ارز گران شد، تحریمها جواب داده، مردم ایران نسبت به رهبری بیتفاوت شدهاند» می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند، اما مردم بصیر ایران با اعتقاد کامل ۳۳ سال در برابر تحریمهای مختلف دشمن کوتاه نیامده و این بار نیز استوار‌تر از گذشته ایستادگی خواهد کرد.

وی در خصوص کوتاه نیامدن مقام معظم رهبری از انرژی هستهای متذکر شد: رهبری می‌داند که این قضیه یک بهانه است و در برابر ترفند دشمن، بار‌ها و بار‌ها به ملت ایران فرمودهاند «فکر نکنید اگر امروز همه تشکیلات هستهای را متوقف کنیم آن‌ها راضی می‌شوند بلکه این تازه اول فشار‌ها خواهد بود لذا اگر در برابر زیادهخواهیهای دشمن کوتاه بیاییم، حتما فشارهای بعدی در راه است».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دنیا چه دنیای پوچی شده است، چرا که اسرائیل بدون اینکه پیمان انپیتی را امضا کند در سازمان ملل، دنیا را از بمب نداشته ایران می‌ترساند.

دکتر حداد عادل با بیان اینکه اسرائیل تنها کشوری است که در منطقه بمب هستهای دارد، خاطرنشان کرد: اسرائیل چندین کلاهک هستهای دارد و اینکه نتانیاهو در سازمان ملل عکس بمب می‌کشد و ایران را به داشتن بمب متهم می‌کند جای تاسف است.

وی در پایان گفت: ملت ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همچون گذشته تمام ترفندهای استکباری را نقش بر آب می‌کند و با پیشتازی در این عرصه حرکت خواهد کرد.

 

 

https://haddadadel.ir/news/315-06-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.