تاریخ انتشار: 10 مهر 1391

به برکت خون شهدا، ‌اسلام و مسلمانان قدرتی روز افزون یافتند

همزمان با هفته دفاع مقدس، نهمین یادواره شهدای مسجد لولاگر با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ده، روحانیون، خانواده معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

دکتر حداد عادل در این مراسم گفت: امروز به برکت خون شهدا، ‌اسلام و مسلمانان قدرتی روز افزون یافتند به گونه‌ای که غرب از قدرت گرفتن مسلمانان در هراس است.

وی افزود: آنان با توهین به مقدسات و تحریم و تهدید ملت‌ها از جمله ملت ایران تلاش می‌کنند تا شکست‌های خود را جبران کنند اما مردم انقلابی ایران با تأسی از ایستادگی و مقاومت شهدا اگر چه ۲۴ سال از دفاع مقدس می‌گذرد اما همچنان بر آرمان خود پایبند هستند و راه امام و شهدا را با تبعیت از ولی امر زمان بدون ترس و واهمه از قدرت ها‌ ادامه می‌دهند.

دکتر حداد عادل خاطر نشان کرد: اگر دشمنان تصور می‌کنند با تحریم، تهدید، اختلال در مبادلات بانکی و مختل کردن جریان ارز کشور و التهاب دادن به آن، مردم ایران دست از مقاومت و آرمان بر می‌دارند سخت در اشتباهند و هیهات من الذله.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران ثمره خون شهدا و مقاومت بیش از سه دهه خود را در بیداری اسلامی و قدرت یافتن مسلمانان مشاهده می‌کند و بر همین اساس با تبعیت از ولی فقیه بر مشکلات فائق می‌آید و در عین حال خود را برای دستیابی به افق‌های بلند آماده می‌کند.

در حاشیه این مراسم فرامرز عظیمی شهردار منطقه ده گفت: شهدا مظهر شهامت، شجاعت و ایثارگران و خانواده آن‌ها نیز مظهر صبر و استقامت هستند و یادواره شهدا بهانه‌ای است که با یادآوری رشادت‌ها و معنویت شهدا به خودمان تلنگری بزنیم و بیشتر به یاد خدا باشیم.

وی با بیان اینکه جانفشانی و رشادت شهدا و مقاومت و استواری خانوادهای ایثارگران موجب تثبیت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است یادآور شد: بزرگداشت یاد و نام شهدا وظیفه شرعی و انقلابی تمام ملت و توجه مسئولین به پاسداشت آرمانهای متعالی امام راحل و شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

 

https://haddadadel.ir/news/313-01-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.