تاریخ انتشار: 7 مهر 1391

راه مقابله با تحریم‌ها حرکت ‌با بصیرت در راه منویات رهبری است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: راه مقابله با تحریم‌ها و جنگ نرم دشمن حرکت با بصیرت در راه منویات مقام معظم رهبری است.

دکتر غلامعلی حداد عادل ظهر امروز در نشست تحلیلی مسایل سیاسی، اجتماعی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی در مسجد و حسینیه الله‌اکبر مشهد اظهار کرد: استکبار از ایمان مسلمانان ضربه خورده است و در صدد از بین بردن آن است و پیغمبر اسلام نیز محور ایمان مسلمانان است، به همین دلیل با انتشار فیلم و کاریکاتور موهن در صدد تخریب پیامبر اسلام هستند.

 

 

وی افزود: انتشار فیلم موهن آمریکایی در راستای چاپ کتاب سلمان رشدی و کاریکاتور دانمارکی است و وظیفه ما این است که در برابر این توطئه دشمن با بصیرت بالا در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

دکتر حداد عادل با تبریک میلاد امام رضا (ع) تصریح کرد: چند سالی است که فاصله میان میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری و گرامی داشته می‌ شود و امروز در برخی نقاط دیگر از جهان نیز این دهه گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: ما باید تلاش بیشتری برای آشنایی مردم ایران و جهان با مقام ائمه معصومین داشته باشیم و به نظر می‌رسد که تشیع در جهان در حال شناخته‌شدن است.

نماینده مردم تهران در مجلس بابیان اینکه وجود مضجع شریف حضرت رضا (ع) سرمایه و نعمت بزرگی برای ایران اسلامی است، تصریح کرد: امام رضا (ع) همچون چراغی در ایران می‌درخشند و البته عظمت امروز آستان‌قدس رضوی به خاطر حضور نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دکتر حداد عادل همچنین به هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس را مانند فرهنگ عاشورا وارد فرهنگ جامعه کنیم زیرا که رزمندگان اسلام اصحاب امام حسین (ع) هستند و در راستای اهداف ایشان حرکت کرده و به شهادت رسیدند.

وی افزود: انقلاب حضرت سید الشهدا مثل رودخانه‌ای جاری است و ما باید فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس را سینه به سینه به آیندگان منتقل کنیم؛ امروز در سراسر ایران یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می‌شود و برگزاری یادواره‌های شهدا حرکت بسیار خوبی است.

نماینده مردم تهران در مجلس به پیروزی‌های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین اشاره و تصریح کرد: پیروزی مقاومت لبنان در جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حماس در جنگ ۲۲ روزه متاثر از پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: صدام با خیال اینکه می‌تواند ایران را به زانو در آورد با خبرنگاران وعده مصاحبه پس از یک هفته در تهران را گذاشت و با ۱۲ لشگر، ۳ هزار تانک و صد‌ها فروند هواپیما به ایران حمله کرد اما یک هفته او به هشت سال تبدیل شد و در ‌‌نهایت هم شکست خورد.

دکتر حداد عادل همچنین بیداری اسلامی را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و اقتصادی به جنگ ما آمده است و نه‌ تنها نفت ما را نمی‌خرند بلکه کشتی‌های نفتکش و بانک مرکزی ما را هم تحریم کرده‌اند و در کنار آن می‌خواهند با ادامه جنگ نرم، دل جوانان ایران را از انقلاب جدا کنند که تا به حال موفق نبوده و نخواهند شد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمن از ایمان مسلمانان می‌ترسد به همین دلیل به دنبال اهانت به مقدسات ماست. راه مقابله با تحریم‌ها و جنگ نرم دشمن حرکت کردن با بصیرت در راه منویات مقام معظم رهبری است؛ ما می‌توانیم با استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی در برابر توطئه اقتصادی دشمن پیروز شویم.

 

 

https://haddadadel.ir/news/312-28-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.