تاریخ انتشار: 24 مهر 1389

خون شهدا باعث عزت اسلام شده است

دکتر حداد عادل در یادواره شهدای مرکز مقاومت بسیج

بیش از ۳۰ سال از قطع ارتباط با امریکا گذشته و ما هنوز هم نیازی به این ارتباط نداریم. امروز علاوه بر استقلال به پیشرفت رسیده ایم و اینها علی رغم همه فشارها و تحمیلها است. کشور ایران به دست فرزندان ملت اداره می شود و قدرت کنونی ما در سایه شهادت فرزندان دیروز حاصل شده است.

در ادامه دکتر حداد عادل به سفر رئیس جمهور کشورمان به لبنان اشاره و گفت: حضور رئیس جمهور ایران در لبنان به عنوان نماینده ملت و انقلاب و نظام ما چنان مورد استقبال و توجه قرار می گیرد که در جهان بی نظیر است و باعث حیرت است و این عزت به برکت خون شهدا حاصل شده است.
شهدا در امتحان الهی پیروز شدند و باید فکر کنیم ما در امتحان چه نمره ای گرفته ایم.
وی به فتنه سال ۸۸ اشاره و افزود: خانواده شهدا همانند فرزندان و برادران خود در امتحان فتنه سال گذشته نمره قبولی گرفتند و سربلند بودند، البته غرور آفت است و هیچ کس نباید دچار آن شود که اگر چنین گردد مانند این روزها بعضی به نام خانواده شهید خون به دل مردم می کنند و این همان مردودی در امتحان است که بعضی را گرفتار کرده است و بعضی دیگر دچار اختلال عقلی شده اند و سعی می کنند حتی مظاهر غرور ملی چون استقبال مردم لبنان از رئیس جمهور را مخدوش کنند یا به نام رئیس قوه قضائیه جعل نامه کنند که باید دعا کرد به راه راست هدایت شوند.
در پایان این یادواره از خانواده بعضی از شهدا تجلیل و قدردانی شد.

 

https://haddadadel.ir/news/30-16-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.