تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1391

تمرکز بر تولیدملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عامل انسجام مجلس نهم

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: یکی از عوامل انسجام در مجلس نهم تمرکز بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری به ویژه تمرکز بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

دکتر غلامعلی حدادعادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری درباره انسجام مجلس نهم و اقدامات لازم برای تحقق آن اظهار داشت: بنده تصور می‌کنم یکی از عوامل انسجام در مجلس نهم تمرکز بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری به ویژه تمرکز بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر ما فضای مجلس را فضای حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی قرار دهیم یک هم جهتی و همدلی و انسجام ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در این فضای همدلی است که به کارآیی مجلس نیز افزوده می‌شود.

 

این عضو جبهه متحد اصولگرایان همچنین در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه تأثیری بر دور بعدی مذاکرات ایران خواهد داشت، خاطرنشان کرد: هرچه مردم در صحنه حضور بیشتری داشته باشند اقتدار نظام بیشتر خواهد شد و قدرت مذاکره‌کنندگان در میز مذاکره نیز بیشتر می‌شود.

دکتر حداد عادل درباره تفاوت این دور مذاکرات ایران و ۱+۵ با گذشته گفت: فضای قبل از شروع مذاکرات دور دوم در مقایسه با قبل آرام تر شده است.

 

https://haddadadel.ir/news/290-28-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.