تاریخ انتشار: 19 فروردین 1391

مجلس نهم از تجربیات حداد عادل استفاده کند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: منتخبان مجلس نهم بایستی از تجربیات ارزشمند حداد عادل استفاده کنند.

آیت الله سیدمحمد علی موسوی‌جزایری در همایش میثاق منتخبان مجلس نهم با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری در محل یادمان مشهد شهدای شلمچه اظهار کرد: نمایندگی مجلس مسئولیت بسیار خطیر و نگهداری و حفاظت از آن نیز سنگین است.

وی با اشاره به اینکه جهت‌گیری مجلس تنها بر اساس میزان تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبعیت از ولایت فقیه قابل ارزیابی است خاطرنشان کرد: مجلسیان هر چه قدر در مسیر ولایت فقیه گام بردارند و منویات رهبری را تحقق بخشند از کارنامه خوبی در بین آحاد مردم برخوردار خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به واقعه تاریخی توطئه مسجد ضرار و تخریب آن به دستور پیامبر اکرم گفت: مسجدی که در مسیر غلطی قرار دارد و از مسیر ولی زمان که در آن زمان حضرت نبی اکرم (ص) بود تخریب شد و این نشان می‌دهد که حتی مسجد که خانه خدا محسوب می‌شود اگر از مسیر ولی خارج شود بایستی تخریب و فنا شود.

وی ادامه داد: برای ارزشیابی عملکرد تک تک نمایندگان ملاک میزان همراهی با ولی فقیه است و مجلس در میزان تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ارزیابی می‌شود.

وی با نصحیت منتخبان مردم در مجلس به لزوم رعایت تقوای الهی گفت: نمایندگان بایستی مراقب باشند از وظیفه سنگینی که بر دوششان قرار داده شده به خوبی محافظت کنند.

وی گفت: نمایندگان برای پیروزی در کارهای خود بایستی به خدای متعال، پیامبر اکرم (ص) متکی باشند.

وی ارتباط با آرمان‌های والای شهدا و خیل عظیم بسیج را ضامن صیانت نمایندگان عنوان کرد و افزود: هر چه قدر با شهدا و مناطق عملیاتی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ارتباط برقرار کنیم حقیقتاً این راه سازنده است و ما را از خطا و اشتباه مصون می‌دارد.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: راه شهدا راه قابل اعتمادی است چرا که شهدا خونشان را در راه خدا نثار کردند و به این خاطر آن‌ها بیمه شده‌اند لذا حرکت در مسیر چنین انسان‌های والایی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تجارب ارزشمند حدادعادل در مجالس مختلف و همچنین مقاطع مختلف انقلاب تصریح کرد: نمایندگان مجلس نهم بایستی از این تجربیات ارزشمند بیشتر بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: راه مجلس راه حساسی است.

https://haddadadel.ir/news/286-07-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.