تاریخ انتشار: 7 اسفند 1390

دکتر حداد عادل منشا خدمات ارزشمند و ماندگاری هستند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: دکتر حداد عادل منشا خدمات ارزشمند و ماندگار علمی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد گفت: آقای دکتر حداد عادل از دوستان ارجمند و اساتید فرهیخته‌ای هستند که در طول حضورشان در مجامع علمی و دانشگاهی، منشاء خدمات ارزشمند و ماندگار علمی به ویژه در عرصه فرهنگ و ادب بوده و هستند.

معاون حقوقی رئیس مجلس افزود: در ادوار سه گانه مجلس ششم، هفتم و هشتم نیز که ایشان توفیق خدمتگزاری در مجلس شورای اسلامی داشته‌اند در موضوع قانون گذاری، منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند. وی اضافه کرد: در مجلس هفتم در دوران ریاست مجلس ایشان که افتخار داشتم همکاری نزدیکی داشته باشم شاهد تلاشهای بی‌وقفه و خدمات ارزشمند این برادر بزرگوار بودم.

معاون حقوقی رئیس مجلس با اشاره به تخریب‌های گسترده علیه جبهه متحد اصولگرایان، گروههای مختلف سیاسی به رعایت تقوا در ایام تبلیغات فراخواند و اظهار داشت: باید ارزش‌ها را پاس بداریم و به گونه‌ای حرکت کنیم که انتخابات مجلس نهم صحنه زیبایی از حضور ارزش‌های اخلاقی، معرفتی، ‌ بصیرت، آگاهی و ایمان و وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش‌ها باشد و امیدواریم که جبهه متحد اصولگرایان در انجام مسوولیتی که بر عهده دارد، موفق باشد.

وی افزود: درخواست ما از کسانی که خود را در چارچوب اصولگرایی معرفی می‌کنند این است که با الهام از آموزه‌های دینی و رهنمون‌های رهبری مبتنی بر اخلاق رقابت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد افزود: ترجمه تقوا در حوزه انتخابات این است که کاندیدا‌ها وعده‌هایی که احتمال تحقق آن‌ها را نمی‌دهند برای مردم بیان نکنند.

وی ادامه داد: کاندیدا‌ها و نمایندگان باید تلاش کنند سطح نگاه جامعه را به جای مسائل خرد و جزئی به مسائل کلان و کلیدی معطوف کنند.

https://haddadadel.ir/news/273-26-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.