تاریخ انتشار: 6 اسفند 1390

با تخریب یکدیگر الگوی انقلاب اسلامی را تخریب کرده‌ایم

رئیس شورای شهر تهران دکتر حداد عادل را فردی «جامع‌الجهات» توصیف کرد و افزود: تیزبینی و تقوای الهی حداد عادل موجب شده تا موافق و مخالف او را فردی معتدل و فرهیخته بدانند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران‌ گفت: فهرست جبهه متحد اصولگرایان که بعد از ماه‌ها بررسی ارایه شد، عموما افراد ولایت‌مدار، کارآمد و خوبی را شامل می‌شود.

وی افزود: مردم نیز انتخاب خواهند کرد و انتخاب مردم نیز از میان افراد اصولگرا، ولایت‌مدار و کارآمد خواهد بود.

چمران با اشاره به حداد عادل به عنوان سرلیست جبهه متحد اصولگرایان گفت: حداد عادل شخصیت کم‌نظیری هستند که در جامعه اسلامی ما فردی جامع‌الجهات محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: از فضل و بزرگواری حداد عادل مطالب بسیاری منتشر شده است لیکن آنچه بیش از همه در ایشان برجستگی دارد، تقوای سیاسی و تقوای اخلاقی ایشان است که در نکوداشت ایشان باید این وجه بیشتر برجسته شود چون این وجه، بیشتر مورد نیاز جامعه ماست. تیزبینی و تقوای الهی حداد عادل موجب شده تا موافق و مخالف او را فردی معتدل و فرهیخته بدانند. رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات آینده، گسترده خواهد بود، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال در شرایطی صورت می‌گیرد که دشمن سعی دارد با اعمال تحریم، جمهوری اسلامی ایران را در فشار قرار دهد.

وی افزود: این رویکرد و اعمال تحریم‌ها از طرف دشمنان انقلاب با نیت بحران‌سازی در کشور و وادار کردن نظام به تسلیم در برابر آنان است اما این سیاست‌ها نه تنها تاکنون راه به جایی نبرده بلکه نتایج معکوسی را دربرداشته است.

چمران اظهار داشت: یکی از این نتایج، رشد همبستگی و انسجام ملی در کشور بوده است تا آن‌جا که گسست‌های سیاسی و اجتماعی که پیش از این در جامعه وجود داشته است ترمیم شده و یا به طور کامل از میان رفته است.

وی در خصوص برنامه ریزی دشمن در آستانه انتخابات در ایران، گفت: برنامه‌ریزی دشمن به سمت امنیتی کردن فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی با هدف کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است اما قطعا و یقینا شاهد حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات خواهیم بود.

وی با اشاره به روند تخریبی که برخی در انتخابات دارند، اظهار داشت: امروز دنیا به ما چشم دوخته است که مبازرات انتخاباتی ما چگونه است و اگر ما در جهت کوبیدن یکدیگر و زیر سوال بردن سوابق انقلابی هم قدم برداریم، الگوی انقلاب اسلامی را در منطقه تخریب کرده‌ایم.

چمران تصریح کرد: به خاطر رسیدن به قدرت و رفتن به مجلس و یا رییس جمهور شدن نباید یکدیگر را تخریب کنیم و چهره انقلاب را زشت نشان دهیم.

وی گفت: امید را نباید خراب کرد چراکه رسالت جمهوری اسلامی دراین زمینه خطیر است و تخریب الگو به بیداری اسلامی منطقه ضربه می‌زند.

https://haddadadel.ir/news/271-25-2012

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.