تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1402

همکاری بین دولت و مجلس یک ضرورت است

دکتر غلامعلی حدادعادل در مورد بیانات رهبر انقلاب در مورد همدلی و هم افزایی قوای سه گانه بیان داشت: مقام معظم رهبری همیشه در همه دولت ها بر همدلی ، وحدت و هماهنگی بین قوای سه گانه به عنوان یک اصل مهم در پیشرفت کشور تاکید دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: همدلی قوای سه گانه با حفظ تفکیک و استقلال قوا به عنوان اصل مهم مورد نظر رهبر انقلاب بوده است و معظم له در مورد مجلس فرمودند کار مجلس ریل گذاری برای حرکت قطار دولت است.

رییس اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط تحریمی کشور بیان داشت:در شرایط فعلی مشکلات اقتصادی کشور زیاد است ،تحریم ها و فشارهای خارجی حل این مشکلات را دشوار کرده با این شرایط همکاری بین دولت و مجلس و قوه قضاییه ضروت بیشتری دارد.

حداد عادل تعامل دولت و مجلس برای برون رفت از وضعیت فعلی را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید از هر سخن و اقدامی که در افکار عمومی به معنی اختلاف بین قوا تلقی می شود پرهیز کنند.

وی افزود: فضای مجازی یعنی حاشیه سازی و فضای واقعی یعنی متن نباید حاشیه بر متن غلبه پیدا کند اگر در کتابی حاشیه بیشتر از متن باشد این کتاب غیر عادی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حاشیه سازی دشمن در فضای مجازی بیان داشت: فضای مجازی مرکز تولید حاشیه و حاشیه سازی است و ما را از متن غافل کرده است باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

https://haddadadel.ir/news/2654-29-2023

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.