تاریخ انتشار: 10 دی 1390

روز ۹ دی آئینه روشن تجلی بصیرت مردم ایران شد

دکتر حداد عادل در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: فتنه‌گران در روز عاشورا در حالی که همه مردم در حال عزاداری بودند، جمعیتی در خیابان‌ها به راه افتادند و ایستگاه‌های صلواتی، پرچم‌های عزاداری و غیره را به آتش کشیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: پس از این کار فتنه‌گران، مردم در روز عاشورا به صورت خودجوش و در یک حرکت مردمی در همه ایران فریاد انقلابی خود را با بصیرت سر دادند، و این حرکت در روز ۹دی به اوج خودش رسید که این روز آینه روشن تجلی بصیرت مردم ایران شد.

وی همچنین از نهم دی ماه و حضور گسترده و تاثیر مردم در صحنه دفاع از آرمان‌های نظام و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به عنوان آینه و تجلی روشن بصیرت ملت ایران یاد کرد. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: انتخابات یک فرصت برای انقلاب و مایه طمع برای ضد انقلاب است.

وی با اشاره به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مراقب بود و با بصیرت و وحدت و اراده در انتخابات شرکت کرد و به کسانی رای داد که سخن رهبر را می‌فهمند و راه مقام معظم رهبری را دنبال می‌کنند.

دکتر حدادعادل در ادامه تأکید کرد: مردم باید به اشخاصی که اطمینان دارند که معتقد به منویات مقام معظم رهبری هستند، رای بدهند.

وی همچنین تصریح کرد: هر کاندیدایی که به هر اندازه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فاصله دارد شما هم به‌‌ همان میزان با وی فاصله بگیرید.

https://haddadadel.ir/news/253-31-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.