تاریخ انتشار: 10 دی 1390

مردم در نهم دی‌ماه انقلاب را بیمه کردند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مردم با حضور در همایش نهم دی از اصل انقلاب و ولایت دفاع و یک بار دیگر انقلاب را بیمه کردند.

دکتر حداد عادل در جمع مردم چناران به مناسبت بزرگداشت نهم دی‌ماه اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه یک حرکت عظیم و یک حرکت خودجوش و آگاهانه مردمی در مقابل جریانات با شعبده‌بازی بود.

وی افزود: مردم مانند یک دریای مواج با غیرت دینی و انقلابی از انقلاب خود دفاع کردند و نشان دادند که مردم‌‌ همان مردم زمان امام خمینی (ره) هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: این آتش فتنه که توسط دشمنان اسلام؛ انقلاب و ایران طراحی شده بود و به مناسبت انتخابات بود با حضور دریای بصیرت و آگاهی مردم خاموش شد.

وی بیان داشت: از روزهایی که ملت ایران امتحان خود را به خوبی پس دادند نهم دی‌ماه ۸۸ بود و برگ زرینی به افتخارات نظام به جا گذاشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به انتخابات ۸۸ اشاره کرد و گفت: مردم با شور و نشاط و با بصیرت به پای صندوق‌های رای رفتند و شکوه خاصی به‌جا گذاشتند و سند افتخاری برای انقلاب بود.

وی افزود: فتنه گران مردم را با تهمت تقلب به میدان می‌کشاندند و خسارات مالی و جانی زیادی به جا گذاشتند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که نظام جمهوری اسلامی نظامی نیست که در آراء ملت تقلب کند.

دکتر حداد عادل بیان داشت: فتنه‌گران دعوای عمر و یزید را نداشتند آنان نسبت به ولایت فقیه؛ انقلاب و حکومت اسلامی اعتراض داشتند.

مشاور مقام معظم رهبری گفت: فتنه یعنی یک واقعه اجتماعی که حق و باطل مخلوط شده و مردم نمی‌توانند حق را تشخیص دهند و رهبری با بصیرت صحنه فتنه را روشن کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: روز قدس یادگار امام راحل است و روزی است که ایستادگی ملت ایران در برابر تجاوز صهیونیست‌ها در مقابل فلسطینی‌ها را به نمایش می‌گذارد و روزی است که جناحی و سیاسی نخواهد بود. در روز قدس اصحاب فتنه با روزه‌خواری و شعار‌های همچون نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران به اسلام و انقلاب خیانت کردند.

دکتر حداد عادل افزود: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی است و رهبران فتنه در این روز مردم را به آشوب دعوت کردند و یا اینکه در روز عاشورا به عزاداران و عزاداری‌ها اهانت کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: رهبران فتنه کارهایی انجام دادند که صبر مردم تمام شد و مردم در تمام ایران از هفتم تا نهم دی‌ماه حرکت انقلابی و ولایتی خود را به اوج رساندند.

وی افزود: اسلام آمریکایی اسلامی است که به سیاست، اقتصاد، فرهنگ و… کاری ندارد و دشمنان خواهان جدایی دین از سیاست هستند ولی اسلام و انقلاب ایران مخالف است.

دکتر حداد عادل به موقعیت مساجد اشاره کرد و گفت: مسجد مرکز تصمیم‌گیری‌های حکومت و مرکز تفکر سیاست بوده است و خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: مساجد کانون انقلاب هستند و بعد از پیروزی انقلاب مساجد بود که جوانان را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد.

مشاور مقام معظم رهبری گفت: رفتار و منش اسلامی و انقلابی مردم ایران الگو برای کشورهای جهان شده و مسئولان کشورهای مختلف خواستار استفاده از قانون اساسی هستند و انقلاب ایران برای دنیا الگو واقع شده است.

دکتر حداد عادل به اوضاع سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: بشار اسد از نظر اخلاقی و مالی فردی پاک است و انسانی است که در برابر اسرائیل ایستاده و مقاومت می‌کند و این چیزی است که آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهد.

https://haddadadel.ir/news/252-31-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.