تاریخ انتشار: 4 دی 1390

فساد اخلاقی و انحراف فکری از برنامه‌های جنگ نرم دشمن است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رسانه و فناوری اطلاعات از ابزارهای جنگ نرم هستند، گفت: فساد اخلاقی و انحراف فکری از برنامه‌های جنگ نرم دشمن است.

دکتر حداد عادل نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در جمع خبرنگاران از اقدام وزارت ارشاد در پایه این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: نمایشگاه فناوری‌ اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال بخش مهمی از نمایشگاهی که چندی پیش در مصلی تهران برپا شده بود را در خانه ملت به نمایش گذاشته است که از این اقدام وزارت ارشاد استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ توپخانه و جنگ سخت نیست، افزود: امروز ما در مصاف جنگ نرم هستیم و رسانه‌ها و فناوری‌های رسانه‌ای ابزار جنگ نرم هستند که باید آنها را به مردم معرفی کرد.

دکتر حداد عادل با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال انحراف فکری است، تصریح کرد: لازم است وزارت ارشاد و دیگر دستگاه‌ها برای مقابله با جنگ نرم شیوه‌های جنگ نرم را به مردم یادآوری کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سؤالی درباره سرعت پیشرفت کشور در عرصه فناوری و رسانه‌ای، گفت: البته سرعت کم است چرا که دشمن ما در سطح جهانی کار می‌کند اما با توجه به اینکه نیروهای انقلاب بر اساس ایمان خود فعالیت می‌کنند، شگفتی‌های بزرگی را می‌آفرینند که نمونه‌‌های آن کم نیست.

https://haddadadel.ir/news/249-25-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.